2013. március 27., szerda

Sziasztok!

Bocsánat, hogy csak így eltűntem több mint egy hétre... Nem így szerettem volna, de a suli miatt, most nagyon nincs időm... :/ 
Először is NAGYON köszönöm, hogy olvastátok a blogot, komiztatok és értékeltetek! 
Jól esett mindig, hogy láttam azért van értelme folytatnom a történetet. 
Ugyan most vége, és igen lehet tudtam volna még folytatni, hisz nekem is voltak még ötleteim, viszont már több mint egy éve kezdtem el a blogot; tudom ez nem kifogás; de nem akartam sokáig húzni...
Úgy éreztem, hogy ideje lenne befejeznem és megtettem...
Furcsa lesz nélküle, de mindegy is, hisz lesz egy másik, ami átveszi a helyét. :) 
Remélem, hogy azt is olvasni fogjátok, és tetszeni fog nektek. :)
Igen ez lenne az egyik meglepetésem!! 
Nem sokára elkezdem az új blogot. Azonban azt, hogy pontosan mikor, nem tudom... 
Valószínűleg jövőhét hétvégén, de lehet, hogy csak utána.
Bocsánat, hogy ennyit kell várnotok, viszont a vizsgák miatt nem lesz időm és a másik meglepetésem még nincs teljesen kész... :/
Szóval addig is jó tavaszi szünetet nektek! Én pedig legközelebb majd jövőhét hétvégén jelentkezem...
Új történet, új szereplők, bonyodalmak, konfliktusok, bulik, titkok, és még sok minden más... 



1 megjegyzés:

  1. Már alig várom, de persze első a suli, értem én. Sok sikert a vizsgáidhoz! :)

    VálaszTörlés