2013. január 19., szombat

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. Köszönöm az értékeléseket! 
                                                                   Jó olvasást :)


71. Rész: What's going on here?


*Joana*

Reggel végre nem Louisra ébredtünk, viszont lehet, hogy az, jobb lett volna, mivel kicsit elaludtunk. Késésben voltunk, de nagyon...
- Hol a másik cipőm? – rohant be a nappaliba Niall.
- Arra nehezen fogod megtalálni. – kiabáltam utána.
- Nem láttad véletlen a piros gatyámat? – jött oda hozzám Louis.
- Nem, nem láttam, de a szekrényedben nézted már? – kérdeztem, mire láttam az arckifejezésén, hogy elgondolkodik, majd csak azt vettem észre, hogy felrohan a lépcsőn. – úristen. – gondoltam magamban. Esküszöm, mint egy bolondok háza.
Én már készen álltam az ajtóban, és vártam a többieket, akik fel re rohantak a lépcsőn, és kerestek valamit. Kész káosz volt. Csengettek. Paul volt az.
- Mehetünk? – kérdezte tőlem, de mire feltette a kérdést, már rá is jött, hogy még nem. Nagyon nem...
Végül olyan 10 perc múlva nagy nehezen el tudtunk indulni.
- Azt ugye tudjátok, hogy Josh ki lesz akadva? – kérdezte Paul, mire mindenki csak egy nagyot bólintott.
Hát igen, mit nem mondjak, Josh kicsit ki volt akadva, sőt kicsit? Nagyon. Mivel direkt meg lett mondva nekünk, hogy nehogy késsünk, mert az egyik jelenetet olyan fényben kell felvenni, mint a reggel 8 órai vagy már azt se tudom mikorra kellett nekünk ideérni. Amiben biztos vagyok, az, az, hogy most fél tíz van.
- Na, gyerünk, egy kettő, kezdjük el végre. – mondta Josh. Én pedig elő is vettem a fényképezőmet.

***

Délután háromig egyhuzamban csak forgattak, igazából én a vége felé, már nagyon éhes lettem, ezért csak ültem a padon és néztem őket, arra várva, hogy végre elmenjünk valahova enni.
Mikor észrevettem, hogy mindenki kezd szétszéledni, egyből felpattantam, és vártam a srácokat, hogy odajöjjenek hozzám.
- Nagyon unalmas? – kérdezte Ella, egyből, ahogy mellém ért.
- Nem, csak majd éhen halok... – mondtam. – Nem megyünk el valahova? – kérdeztem.
- De, menjünk. – jött szinte egyszerre, mindenkitől a válasz.
Így már indultunk is a legközelebbi kajálda felé, ami végül egy KFC volt.
Mindenki vett magának valamit, vagyis inkább úgy mondom, hogy a srácok vettek ennivalót, mivel nem engedték nekünk, hogy kifizessük, pedig én esküszöm, próbálkoztam, és Ella is! Na mindegy a lényeg, hogy olyan 20 perc múlva már visszafele tartottunk a forgatás helyszínéhez.
Mikor visszaértünk, Ellának meg akartam mutatni egy képet, hogy ő mit gondol róla, így az öltöző felé indultam a fényképezőgépemért, viszont Abbie odajött hozzám.
- Gondolkodtam, és arra jutottam, hogy majd beszélnünk kéne erről az egészről. - mondta.
- Jó oké, akkor majd beszélünk, viszont, ha megint hazudni fogsz, akkor ne is álmodj arról, hogy normálisan fogunk viselkedni veled. Majd kezdheted is azzal, hogy te mit is keresel táncosként egy klipben! – mondtam, lehet túl bunkón, de ezt még tegnap közölni akartam vele, csak kimaradt a monológomból.
- Mi a baj? - kérdezte Niall, miközben hátulról megölelt.
- Csak tudni akarom már az igazat... – fordultam vele szembe.
- Még mindig azt mondom, hogy tuti nyomós oka volt rá amiért hazudott. Én Abbieből nem nézem ki, hogy csak úgy hazudozna.
- Hány napja is ismered?
- Az most lényegtelen. Beszéltem vele és szerintem tök jó fej, meg normális. – mondta.
- Ha te mondod... Amúgy épp ezért zavar. Őt mindig is olyan lánynak ismertem, aki nem hazudik... Viszont most megtette, és nem értem őt...  Remélem, igazad van. Na, de most hagyjuk ezt, mert már napok óta ezen agyalok... Szóval inkább megmutatom a képet, amire kíváncsi vagyok, mit mondasz. Pillanat és hozom a gépemet. - mondtam, de Niall hirtelen megfogta a kezem. Én meg kérdőn néztem rá.
- Ella elment Harryvel boltba. – mondta.
- És ennek mi köze van a gépemnek?
- Az, hogy Ellánál van a géped.
- És miért van Ellánál a gépem?
- Mert kíváncsi volt, hogy milyen fotókat készítettél, és megnézte, de aztán Harry kitalálta, hogy neki alma lé kell, így Ella elkísérte, viszont a fényképeződet is láttam a kezében, mikor elmentek.
- Aha, és mégis miért látom Harryt épp kijönni az öltözőből, Ella nélkül?
- Hát... Biztos visszajöttek már.
- Szóval a gépem biztos a helyén van.
- Nem olyan biztos az, hisz csak Harryt láttad, Ella lehet, még valahol máshol van, a gépeddel együtt.
- Na, jó Niall, nem tudom, mi folyik itt, de én most megyek és megkérdezem Harryt, hogy hol van Ella a gépemmel együtt! – mondtam, majd már el is indultam Harry felé, aki pedig épp szembe jött velem, és közben a pólójának az ujját igazgatta. 
- Hello. Nem láttad Ellát? – kérdeztem mikor mellé értem.
- Kellett volna? Most öltöztem át, mert mindjárt folytatjuk a forgatást. – mondta Harry.
- Aha, és véletlenül nem ittál mostanság alma lét? –kérdeztem, mire Harry furán nézett rám.
- Am... Kellett volna? – kérdezte végül Harry, még mindig furán nézve, de rájöttem, hogy nem rám néz, hanem mögém.
- Bocsánat, de Harry mennünk, kell, mert folytatjuk a forgatást. - mondta Niall, miközben már Harryt kezdte is húzni magával.
Túl hamar jött oda hozzánk, túl gázos helyzetben, ahhoz hogy ne lett volna hozzánk eleve közel, de mielőtt bármit is tudtam volna mondani vagy csinálni, már elég messze jártak tőlem, én meg lusta voltam utánuk sietni, hisz úgyis kiszedem belőlünk valahogy...
Mégis mi folyik itt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése