2013. január 7., hétfő

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. Nagyon köszönöm az értékeléseket és a komit is!! :)
p.s.: Most jött ki a Kiss You klipje, és gondolom mindenki látta már, de muszáj kitennem! Szerintem fantasztikus, imádom és úristen PERFECT! :D <3    

                                                                        
                                                      
69. rész:  We were best friends...


*Zayn*

- Szóval, honnan is ismeritek egymást Ellával? – kérdeztem Abbiet.
- Hát ez így hosszú történet, de a lényeg az, hogy legjobb barátnők voltunk, aztán történt valami, ami véget vetett a barátságunknak. Elláék, azóta ilyen ellenszenvesek velem, pedig épp, hogy én voltam az, aki semmit nem csinált. – mondta, mire én még jobban meglepődtem.
- Elláék? Te akkor Joanat is ismered? – kérdeztem, mire csak bólintott egyet. – Akkor azért volt olyan furcsa Joana is...- gondoltam magamban, és kezdett összeállni a kép előttem. Nem akartam tovább kíváncsiskodni, hisz majd elmondja, ha akarja...
Beültünk a kisbuszba, majd vártuk, hogy a többiek is beszálljanak.
- Hol vannak már Harryék, el fogunk késni! – türelmetlenkedett Louis.
- Mindjárt jönnek. – mondta Joana hátra fordulva hozzánk. Vagyis inkább csak azt vettem észre, hogy Abbievel csak úgy bámulják egymást. Én nem tudom mi történt, de az, biztos, hogy nincsenek valami jóba egymással... Sajnos...
- Na, végre, mehetünk. – mondta Paul, mikor Elláék is beszálltak.


*Joana*

Mikor odaértünk a forgatás helyszínére, eléggé meglepődtem. Igazából teljesen másra számítottam. Egy ilyen parkszerű helyen voltunk, ezt így normálisan elmondani nem tudom. A lényeg, hogy nagyon jól nézett ki. Már előre tudtam, hogy nem fogok unatkozni, még akkor sem, ha nem szerepelek a klipben, hisz magammal hoztam a fényképezőgépemet.
Srácok körül mindenki sürgött forgott. Valaki a hajukat csinálta, vagy éppen a ruhájukat igazította meg. Én csak álltam és néztem, miközben Elláék pedig már át is öltöztek, mikor megláttam a barátnőmet, egyből előkaptam a fényképezőmet.
- Hűűű, biztos te állsz előttem? – kérdeztem, mire elnevette magát.
- Igen biztos. - mondta. Láttam rajta, hogy izgul, mégpedig nagyon.
- Nyugi. – ölelte át hátulról Harry.
- Mosoooly. – mondtam és már csináltam is egy képet róluk. – Te nem is izgulsz? – kérdeztem Harryt, mire ő csak megrázta a fejét.
- Na, gyerünk, egy kettő! Mindenki a helyére, kezdjük el ezt a forgatást! – kiabálta a rendező.
- Gyerünk csajszi, nyugi! – mondtam Ellának, mire elnevette magát.
- Na, ja. Könnyű ezt mondani. – mondta.


*Ella*

Iszonyatosan izgultam. Mi van, ha elrontok valamit, vagy csak simán elfelejtem a koreográfiát. Úristen... Nagyon izgulok. Miközben a srácokkal vettek fel pár részletet, én a padon ülve néztem őket.
- Szia. – ült le mellém valaki, viszont mikor felismertem ki az eléggé meglepődtem.
- Hello. – mondtam nemes egyszerűséggel, és igazából nem is szándékoztam többet beszélni vele. Szerencsére szóltak, hogy most mi is benne leszünk a felvételbe, így nem kellett csak úgy egymás mellett ülnünk szótlanul.
A rendező, akit amúgy Joshnak hívnak, kitalálta, hogy mi lenne, ha olyat is megpróbálnánk, hogy mindegyik srácnak lenne egy párja, és mellettük kéne táncolnunk. Vagy én már nem is értem igazából, hogy mit kell pontosan csinálni, nekem egy volt a lényeg: Én leszek Harryvel.
- Na, na. Azt már nem. – mondta a rendező rám nézve, mikor Harry mellé léptem. Én értetlenül néztem rá, mire ő csak Zayn felé mutatott.
- Ő lesz a párod, Harry pedig Abbienek lesz. – mondta mire, én már pont mondani akartam valamit, de Harry megelőzött. Vagyis inkább csak megfogta a kezem, de ezzel teljesen elfelejtettem, mit is akartam mondani.
- Nyugi. – csak ennyit mondott. Majd láttam, hogy Abbie vigyorogva közeledik felénk. Nem akartam vele beszélgetni, nem akartam hogy közelebb kerüljön hozzám...
Adtam Harrynek egy csókot, mire láttam, hogy Abbie nagyon furán néz rám, én csak vigyorogva mentem oda Zaynhez.
Vagy tízszer vettük fel ezt az egy jelenetet, mivel mindig valaki vagy elrontotta, vagy csak elnevette magát. Hogy is mondjam, ebből háromszor Harry és én voltunk a hibásak. Ne kérdezzétek mi volt olyan vicces, csak ránéztem és nevetnem kellett.
- Na, jó ennyi volt mára. Holnap folytatjuk! Ti ketten! Remélem holnap már normálisabban, fogjátok csinálni a dolgotokat. – mondta Josh, Harryre és rám nézve. Mi csak bólintottunk egyet, majd mentünk összeszedni a cuccunkat. Hulla fáradt voltam, de szerintem nem csak én, úgy mindenki.
Olyan fél óra múlva már a kocsiban ültünk és hazafele tartottunk.
Útközben Louist kiraktuk a Starbucksnál, mivel Eleanorral találkozott. Végül egész hamar haza is értünk, én pedig egyből a nappaliba mentem és ledobtam magam a kanapéra.
- Ezt nézd! – jött oda Joana hozzám, miközben egy képet mutatott.
- Úúú, ez tök jó lett. Megnézhetem a többit is? – kérdeztem.
- Persze, bár nem lettek valami jók szerintem... – mondta, egy kicsit elszomorodva. – Mindjárt jövök, csak éhen halok. – mondta, mire elnevettem magam. Nem is tudom kinek a barátnője... Valahogy nagyon hasonlítanak egymásra. A képek nézegetése közben egyre és egyre jobbakkal találtam szemben magam. Ekkor ugrott be egy ötlet, amivel Joanat meg tudnám lepni. Már csak el kell egy kicsit lopnom a fényképezőgépét, na meg persze először a srácokkal kell ezt megbeszélnem.
  

2 megjegyzés: