2012. március 29., csütörtök


4. rész: I won’t go alone
*Ella*
Legalább háromszor nyitottam meg újra az oldalt, és még mindig ott volt, az az egy sor amit nem akartam elhinni. ˝A jövőheti angliai turné új helyszíne nem más, mint Dartford!! Nialler xx˝
Mikor bebizonyosodtam, hogy ez igaz, egyből kikerestem Joana számát, és hívni kezdtem.
- Szi... – kezdett köszönni, de nem bírtam tovább, és közbevágtam.
- Ide, jönnek, jönnek jövőhéten, ide Dartfordba ááá!!!
- Mi van? Ella, ne kiabálj már, mert megsüketülök, kik jönnek ide jövőhéten? - de én csak sikongatni tudtam, majd mikor már el tudtam volna mondani, hogy kik jönnek ide, leesett neki. Vagyis azt hittem... - Úristeen, a One Direction jön ide ááááááá!!! Nézd meg facebookon, az utolsó postban azt írta Niall hogy jönnek Dartfordba!!! - kiabálta.
- Joana, pont ezt próbáltam elmondani... - majd elkezdtünk nevetni.
Majdnem fél óráig beszélgettünk telefonon, amikor kicsit megijedtem.
- Joana, vennünk kell jegyet, most!!! Mert el fog fogyni!!
- Oké, akkor legyen, az hogy veszek kettőt, és majd kifizeted a tiédet. Most lerakom, és majd hívlak, ha megvan. - majd lerakta a telefont.

*Joana*
- Úristen jönnek Dartfordba!!!- Kiabáltam, miután leraktam a telefont.
- Ez most komoly kérdés? Még szép, hogy biztos vagyok benne, hogy megveszem a két jegyet!!! - mondtam a laptopomnak, mikor rákérdezett hogy biztosan akarom-e a vásárlást. Már, csak pár másodperc lett volna, hogy betöltődjön, és kiírja, hogy megvettem a jegyeket, mikor hirtelen teljesen sötét lett a szobámban. - Ne már, ez most komoly? Pont most? Ááááá - elment az áram...
Szerencsére tudtam, hogy hol kell visszakapcsolni, így pár cuccon átesve, de kimentem a szobámból. Épp indultam volna le a lépcsőn, amikor hangokat hallottam lentről. - Biztos anya most ért haza - gondoltam, de aztán valami leesett a földre, és széttört. Na, itt bepánikoltam, és berohantam a szobámba, majd be is zártam. Mindig is féltem a sötétben, elég gyerekes dolog, de ez van, és ez a hang lentről még rátett egy lapáttal. Olyan tíz perc múlva eszembe jutott, hogy a One Direction koncert jegyünk múlik azon hogy most itt bujkálok a szobámban, és az is lehet hogy csak anya jött haza, majd véletlenül levert valamit, és elindultam az ajtóm felé. Kinyitottam, majd teljes megkönnyebülés öntött el. Égett a villany a nappaliban és a konyhában is. Ahelyett hogy lementem volna anyunak köszönni, és megkérdezni hogy mit vert le és hogyan, meg hogy miért ment el az áram, szóval sok kérdésem lett volna...  de ezek nem voltak most nekem fontosak, berohantam a szobámba, és újra bekapcsoltam a laptopom. - Csak nem fogy el ilyen hamar a jegy... - motyogtam magamban reménykedve, miközben betöltődött az oldal.

* Ella*
Amikor Joana, már negyed órája nem hívott, tényleg elkezdtem bepánikolni, folyamatosan a telefonomat szuggeráltam, hogy csörögjön már. Nagyon sokszor néztem az órára is, kínszenvedés volt várni. Majd mikor már fél órája nem hívott azon voltam, hogy megpróbálok én jegyet venni. Legfeljebb négy jegyünk lesz, és akkor kettőt mi is el tudunk adni, itt az volt a lényeg, hogy meglegyen a két saját jegyünk...
- Ajj, ezt nem hiszem el, miért nem érhető el!! - kiabáltam a laptopommal, amikor nem engedett be a jegyvásárláshoz, mert túl sokan voltak azon az oldalon.
Már tizedszerre próbáltam megnyitni, de még mindig nem sikerült. - Nyisd már meg!!! - kiáltottam. Majd egyszer csak megnyitotta. – Ezt előbb is csinálhattam volna - motyogtam magamban.
- Na, akkor mennyi jegy van szabadon... - beszéltem megint magamban. Aztán lefagytam, összesen 5 db jegy volt. - könyörgöm légyszi, légyszi, gyerünk máár!!! - kiabáltam már megint, és már könnyeztem is. Majd pár másodperccel az után hogy rákattintottam a ˝buy˝ gombra megjelent egy kis ablak, egy rövid szöveggel.
˝Nagyon sajnáljuk, de mire ön jegyet szándékozott venni a One Direction koncertre, már csak egy darab maradt, így kérését nem tudtuk teljesíteni, viszont az utolsót jegyet sikeresen megvette.˝
És itt teljesen kiborultam. Nem fogok elmenni Joana nélkül a koncertre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése