2012. április 4., szerda


5. rész: The ticket
*Joana*
Mikor nagy nehezen betöltött az oldal, ahol jegyet lehet venni, eléggé megijedtem. Csak 3 db jegy maradt. Kissé kapkodva, de beírtam, hogy két jegyet kérek, majd rákattintottam a ˝buy˝ gombra. Mikor, már kezdtem örülni, hogy végre egyszer nekem is van szerencsém, megjelent egy kis ablak, és egy rövid szöveg volt benne. ˝Nagyon sajnáljuk, de mire ön jegyet szándékozott venni a One Direction koncertre, már az összes jegy elfogyott.˝
- Ne, csak ezt ne!! Nem lehet igaz... – kiáltottam, és már sírtam is. Kirohantam a szobámból, majd leszáguldottam a lépcsőn, és felkaptam a cipőmet.
- Mi a baj kicsim, hova mész ilyen későn? – kérdezte anya, mikor már az ajtót nyitottam. Nem válaszoltam neki, csak kimentem az ajtón, és elindultam. Nem tudtam hova megyek, csak sétáltam, és sétáltam, miközben potyogtak a könnyeim. Egy parkba értem, ahol leültem egy padra. Csak bámultam magam elé, és sírtam, miközben azon gondolkodtam, hogy hogyan mondom el Ellának, hogy elszúrtam az egészet, és nem megyünk 1D koncertre.

*Ella*
Mióta Joanaval megismertük a One Directiont, ettől féltem a legjobban, hogy elfogynak a jegyek. Sokszor beszéltünk már erről, hogy mi lesz ha tényleg nem lesz, de mindig arra jutottunk, hogy csak nem fogy el ilyen hamar. Egyetlen egy dolog bíztatott, mégpedig az, hogy Joana sikeresen vett két jegyet. Pár percig a kezemben tartott telefonomat bámultam, majd hívni kezdtem. Nem vette fel. Vagy tízszer próbáltam hívni, de még mindig nem vette fel.
- Úristen, hogy én mekkora egy hülye vagyok! – szidtam magam, mikor rájöttem, hogy még mindig lehet jegyet szerezni, mivel vannak olyan emberek, akik megveszik, és eladják. Gyorsan rákerestem, és kiadott, vagy húsz oldalt. Megnyitottam párat. Olyan fél óra múlva, kezdtem feladni. Mindegyiknél az állt, hogy elfogyott. Már kezdtem beletörődni, hogy csak egy jegyünk lesz, és majd Joana elmegy a koncertre, mert én nem fogok elmenni nélküle, ha pedig ő sem, akkor eladjuk. Mikor megnyitottam egy oldalt, és még volt 3 jegy. Eléggé kapkodva, de végigcsináltam az utasításokat, amik ki voltak írva, meg megadtam azt, amit kellett, majd rákattintottam a ˝buy˝ gombra. Pár másodperc után felugrott egy ablak ezzel a szöveggel: ˝Köszönjük a vásárlást, ön sikeresen megvette a One Direction koncertre a jegyet.˝
- Igeeeeeeen!!! – ordítottam sikítozva.
- Úristen Ella minden rendben van? - rontott be anya a szobámba.
- One Direction egyik turné állomása Dartford lesz, és van két jegyünk a koncertre, igaz még a postásnak ki kell hoznia, de akkor is, érted? One Direction koncert ááá!!! – magyaráztam kissé hadarva, majd a nyakába ugrottam.
- Azt hittem valami baj van... -  mondta megkönnyebbülve – De, mégis ki engedte meg hogy jegyet vegyél?
- Ajj, ne mond, hogy nem engednél el!
-  Jó, igaz, tudom hogy nagyon fontos ez neked, de azért megkérdezhettél volna, mielőtt cselekszel.
- Ígérem, legközelebb előbb kérdezek, utána cselekszem, de nagyon gyorsnak kellett lenni, így is elsőnek csak egy jegyet tudtam venni, mert elfogyott, de végül nagy nehezen megszereztem a másik jegyet is. - magyaráztam vigyorogva.
- És mikor is lesz ez a koncert?- kérdezte anya.
- Jövőhét pénteken. - mondtam, majd lefagytam, és eltűnt a mosoly az arcomról. – Ajj ne, mond, hogy itthon maradhatok! - Anyu jövőhét hétvégén üzleti útra megy, és nem szeret egyedül itthon hagyni, így ilyenkor mindig elküld a nagyiékhoz. Ezt sosem értettem, hisz már 17 éves vagyok, még Joana is néha egyedül van otthon, jó max csak egy estét, de akkor is, ez csak kettővel több este lenne... Reménykedve néztem anyát. Pár idegfeszítő perc után meghozta a döntését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése