2012. április 25., szerda


 Itt a 10. rész. Remélem tetszeni fog. 
                                                      Jó olvasást. :)

10. rész: The dancer
*Ella*
- Igen, ez a valóság, nem álmodsz. – jött oda hozzám, még mindig nevetve Niall.
- Ennyire feltűnő volt?- kérdeztem reménykedve. Épp válaszolni akart, mikor Louis jött oda hozzánk.
- Hellosztook!!! Szia, Louis vagyok! – fordult felém, és nyújtotta a kezét.
- Sziaa! Ella vagyok. – mondtam nevetve majd kezetfogtunk. Ahogy elengedte a kezem, rohant is tovább. Niall csak röhögve nézte végig a jelenetet.
- Szia! Zayn va... – kezdte el Zayn, de félbeszakították.
- Liam vagyok. – jött oda hozzánk Liam, miközben kitúrta Zaynt.
- Szia, Ella vagyok. – mondtam nevetve.
- Hééj, én voltam itt előbb! – háborodott fel Zayn, majd kitúrta Liam-et. – Szia, Zayn vagyok. – fordult felém, majd vele is kezetfogtam. Majd hirtelen ők is elrohantak. Esküszöm, mint az óvodások! Niall is elment közben valahova, így egyedül maradtam, épp mentem volna a táskámhoz, hogy felhívjam Joana-t, mikor Harry odajött hozzám.
- Szia, Harry vagyok. – mutatkozott be fülig érő szájjal.
- Szia, Ella vagyok. – majd vele is kezetfogtam. Hiba volt belenézni a szemébe, mert teljesen elvesztem benne. Nem tudom, hogy meddig, de kicsit tovább foghattuk egymás kezét, a kelleténél...
- Harry, gyere egy kicsit! – hallottuk Louis ordítását a terem másik feléből.
- Öhm, akkor most megyek... – mondta kissé zavartan, majd odament Lou-ékhoz.
Kivettem a táskámból a mobilom, és épp hívni készültem Joanat, mikor Liam elkezdett beszélni.
-Szóval, arról lenne szó, hogy táncosokat keresünk az új videó klipünkbe, pontosabban három táncost. Több tánciskolába ellátogattunk már.
- Csak két táncost sikerült kiválasztanunk biztosan, még hiányzik egy. - folytatta Louis.
- Csupán, csak annyit kell tennetek, hogy most betanítanak nektek egy táncot, majd el kell táncolni azt, a legjobb tudásotok szerint, és már esélyesek is lehettek, hogy valamelyikőtök legyen az, az egy táncos. - fejezte be Zayn a beszédet.
A beszéd végén teljesen elment a reményem, egy táncos. Sokkal jobbak a többiek, mint én...
- Sok szerencsét! – mondták szinte egyszerre a srácok.
Az új koreográfia egy One Direction számra volt, az Up All Night-ra. Olyan egy óra múlva, meg is tanultuk az egészet. Még egyszer eltáncoltuk zenére, majd Adam lekapcsolta a zenét.
- Akkor, most tartunk egy kis szünetet, és utána, mindent bele! - mondta.
- Én éhes vagyok! – hallottam Niall hangját a bejárat felől. Nem is vettem észre, hogy kimentek a teremből.
- Úristen Niall, hogy lehetsz éhes, most jöttünk vissza a Nando’s-ból! – mondta Harry nevetve.
Niall bevágta a durcit, és odajött hozzám.
- Mizujs Ella? – kérdezte vigyorogva.
- Izgulok.
- Ne izgulj, te vagy a legjobb!
- Köszi, de én ezt nem így gondolom, mégis mennyi esélye van annak, hogy én leszek az a táncos? – kérdeztem.
- Igen is sok! – mondta, még mindig fülig érő szájjal. – Meg protekciós is vagy. – folytatta.
- Igen? Mégis miért? – kérdeztem értetlenül.
- Egy: én már most nagyon bírlak, jófej vagy. Kettő: Harrynek sem vagy közömbös. Három: ... – itt egy kicsit elgondolkodott. – Te kerülsz be és kész. – jelentette ki. Én, meg megint elnevettem magam.
- Nos, akkor készen álltok? – kérdezte Adam, miközben bejött a terembe.
- Sok sikert!! – súgta még a fülembe Niall, majd odament a többiekhez.
Mindenki beállt a helyére, majd elindult a zene. Egyszer sem rontottam, és mindent beleadtam. – Amit tudtam, megtettem, ez már nem rajtam múlik. - gondoltam magamban, miután leállt a zene. Majd a One Direction felé fordultam. A menedzserükkel beszéltek. Mindegyikőjük valamit nagyon bizonygatott.
Végtelennek tűnő percek teltek el. Nagyon izgultam. Majd olyan negyed óra múlva felálltak a helyükről, és felénk indultak.
- Meghoztuk a döntést. - kezdett bele a menedzserük. - Az, aki One Direction klipjében, a harmadik táncos lesz, nem más, mint... - itt egy kicsit megállt, majd folytatta. - Maddie.

2 megjegyzés: