2012. április 16., hétfő


 Mint, ahogy ígértem előbb hoztam az új részt. Remélem tetszeni fog.                                                  Jó olvasást. :)

8. rész: A little accident
*Ella*
Miután hazaértem, elmentem fürödni, majd már feküdtem volna le, mikor rájöttem, hogy éhes vagyok. Lementem a konyhába, és előszedtem mindenféle dolgot, ami egy szendvicsbe jó lesz. Végül egy sonkás, ketchupos szendvicset ettem, utána, meg ittam egy pohár narancslét. Majd felmentem, fogat mostam, és olyan éjfél lehetett mikor bedobtam magam az ágyba.
- It’s time to get uup, it’s time to get uuup... – szólalt meg reggel az ébresztőm. Direkt így kezdődik, nem úgy, mint Joananak, a legelejétől, amikor még tök halk, én arra nem tudok felkelni, viszont erre igen. Kinyomtam, majd beálltam a szekrényem elé, olyan húsz percig gondolkoztam, hogy mit vegyek fel, majd átöltöztem, és bementem a fürdőszobába. Felraktam egy kis sminket, majd lementem reggelizni. Viszonylag gyorsan végeztem az evéssel, majd elindultam a suliba.
Ahhoz képest, hogy hat óránk volt, elég hamar eltelt. Az ötödik óra előtti szünetben kaptam egy sms-t Adamtől. ˝Szia! Délután gyere a táncterembe, olyan három körülre jó lenne, ha ide érnél. Nagyon fontos! Adam.˝
- Akkor nem megyünk Nando’s- ba mi? - kérdezte kicsit szomorúan Joana, mikor elindultunk hazafele a suliból.
- Sajnálom, majd holnap bepótoljuk, ígérem! – mondtam.
- Semmi baj, csak már rég voltunk...
Az út többi része csendben telt el.
- Akkor holnap találkozunk, és ígérem, megyünk Nando’s-ba. - mondtam Joananak, mikor a házuk elé értünk.
- Az de jó lesz! – örvendezett vigyorogva Joana. - Majd hívj, ha tudsz!
- Persze, majd hívlak. - túl kíváncsi, így mindig szól, hogy hívjam, pedig magamtól is hívnám... - Szia!
- Szia!- köszönt el ő is, majd bement az ajtón. 
Még hazaugrottam a tánccuccomért, és utána, már siettem is a terembe. Mikor az épülethez értem, kicsit meglepődtem, egy nagy fekete autót láttam meg a parkolóban.
 Épp az ajtóhoz értem, és bemenni készültem az épületbe, mikor az ajtó hirtelen kinyílt. Kifelé nyílik, így a földön kötöttem ki.
- Jézusom, nagyon sajnálom!  Jól vagy? – mondta a srác, aki kijött az ajtón.
- Jól vagyok. – válaszoltam, erre egy nagyot sóhajtott a megkönnyebbüléstől. Nagyon ismerős volt a hangja. Felsegített a földről, és akkor néztem rá először. Nem hittem a szememnek. Becsuktam a szemem, majd újra kinyitottam, eljátszottam ezt párszor, de még mindig ott állt előttem. Nem csak képzelődtem.
- Biztos jól vagy? – kérdezte, pár perc néma csend után. Tuti hülyének nézhetett, csak annyit látott, hogy egy lány áll előtte, aki egyszer becsukja a szemét, majd kinyitja, és így tovább.
- Persze, jól vagyok. Csak, ezt kicsit nehéz elhinnem, hogy itt állok veled szemben. – mondtam, mikor magamhoz tértem.
- Akkor tudod, ki vagyok. – mosolyodott el.
- Persze hogy tudom, Niall Horan, a One Direction-ből. – vágtam rá egyből. Erre ő csak elnevette magát. – Jujj, bocsánat, Ella vagyok, Ella Hewitt.
- Nagyon örülök Ella, és még egyszer bocsánat az ajtóért.
- Semmi baj, jól vagyok. Nem akarok tolakodó lenni, de hogy kerülsz ide? – kérdeztem.
- Hát úgy, hogy... Bocsánat, de még nem árulhatom el, titok. Igaz nem sokáig, de még az.
- Most nagyon kíváncsi lettem. – mondtam, majd elővettem a telefonom, hogy megnézzem az időt. Három óra volt. – Bocsánat, de mennem kell, a tánctanárom mérges lesz, ha kések.
- Persze, menj csak. – mondta vigyorogva. Fogalmam sem volt, hogy miért kezdett el hirtelen vigyorogni, de annyira aranyos volt.
- Jujj, úristen, kérhetek egy autógrammot, ha nem baj, vagyis kettőt, mert a barátnőmnek is, ha lehet. – fordultam vissza az ajtóban.
- Persze, de szerintem most menj táncra, biztos vagyok benne, hogy még találkozunk.
- Hát jó, akkor, szia, és elvileg még találkozunk, nagyon remélem, hogy tényleg fogunk is. – mondtam meglepetten, majd bementem az ajtón. Nagyon nem értettem ezt az egészet, honnan tudja, hogy még találkozni fogunk. Megbízom benne, ha azt mondja, akkor az úgy is van. Míg átöltöztem, végig ezen gondolkoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése