2012. november 16., péntek

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. Köszönöm a komikat és az értékeléseket is! 
                                                                         Jó olvasást. :)              

60. rész: I can't believe that it's all happening to us...


*Joana*

Mikor megláttam, hogy mennyien vannak az épület előtt, kicsit megijedtem. Nem is tudom mitől... Igazából, nem hiszem, hogy még készen állnék ehhez az egészhez. Tudom, valószínűleg ez most kicsit értetlenül, hangzik, amit próbálok megfogalmazni magamban... A lényeg az, hogy tartok attól, hogyha majd mindenki megtudja, hogy Niall és én... Attól félek, hogy utálni fognak, hogy majd csak azt fogom mindig a képembe kapni, amit múltkor az a csaj mondott. Szeretem Niallert, mindennél jobban, és tudom, hogy nem lehet titokban tartani a kapcsolatunkat, és igazából nem is akarom... Főleg így, hogy most Londonban vagyunk, ez lehetetlen is lenne... Egy nagy levegőt vettem, és elkezdtem szedelődzködni, ami csak annyiból állt, hogy kicsit igazítottam a hajamon és a kezembe vettem a táskámat, miközben, ezen gondolkoztam. Már épp szállni akartam ki a kocsiból, mikor Niallel összetalálkozott a tekintetünk. Egy ideig csak egymás szemébe néztünk, majd végül én néztem el elsőnek más merre. Kiszállt az autóból, én meg követtem őt, mivel csak az egyik oldalon volt ajtó...
- Joana! – húzott vissza magához Niall, mikor már indultam volna a többiek után. – Ha nem akarod, nem, muszáj a... – kezdte el mondani, de én egy csókkal félbeszakítottam.
- Tudom, hogy néha nehéz lesz, tudom, hogy lesznek utálkozók, rosszindulatú mondatok, de tudod mit? Nem is fogok foglalkozni az ilyenekkel. Ahogy mondtad, megpróbálok majd csak a jó dolgokra figyelni. Szeretlek Niall, és ha te is benne vagy, akkor szerintem ideje megtudnia a világnak. – mondtam, majd a végén elgondolkoztam azon, hogy ez lehet kicsit furcsán hangzott, mivel Niall csak nézett rám, nem szólt semmit. Pár másodperc múlva elmosolyodott, és hirtelen felemelt a földről, úgy ölelt meg.
- Mondtam már, hogy szeretlek? – suttogta a fülembe.
- Hát, talán... Nem is tudom. Akárhányszor, szívesen el... – mondtam, de Niall ugyan úgy szakított félbe, ahogy én őt, nem sokkal ezelőtt. Akaratlanul is elmosolyodtam.
- Na, menjünk, mert még itt hagynak minket. – mondta szintén mosolyogva Niall, majd megfogta a kezem, ujjaink összekulcsolódtak, és ekkor léptünk ki a kisbusz mögül, mire a sikítások felerősödtek... Csak elképedve néztem körbe, hogy mennyien vannak itt, csak azért, hogy pár percre lássák őket. Igazat megvallva, szerintem Ellával ugyan ezt csináltuk volna régebben, ha lett volna rá lehetőségünk. Néha pár kérdés kihallatszott a tömegből, mint az olyanok, hogy „ki ez a lány? Niall ő a barátnőd?”
Niallel egymásra néztünk és elmosolyodtam. Nem is tudom... Hirtelen minden félelmem elszállt attól, hogy mindenki csak utálni fog, magabiztosan mentem Niall mellett. Ő megállt pár képet csinálni, meg autógrammot osztani, én pedig odamentem Ellához.
- Úristen, ez nagyon durva. – mondta nevetve, mire én is elnevettem magam.
- Az, és elég hihetetlen, hogy ez velünk történik... – néztem körbe. Volt, aki szúrós szemekkel méregetett minket, de volt, aki csak mosolyogva nézett ránk, na meg persze a legtöbben a srácokra figyeltek, hisz érthető... Miattuk vannak itt. Mi Ellával bementünk az épületbe, és leültünk az előtérben lévő kanapéra.

*Harry*


Mikor közeledtünk az épület felé, akkor szembesültem azzal, hogy sokkal többen jöttek el, mint amennyire számítottam... Igazából, mindig, mikor ennyien eljönnek valahova, csak miattunk, hogy lássanak minket, egy furcsa érzés van bennem, amit elmagyarázni nem tudok. Hihetetlen, hogy ez mind velünk történik...
Mikor xfactorban összeraktak minket, nem is gondoltuk volna, hogy idáig eljutunk. Azt, hogy most ott vagyunk, ahol vagyunk, a rajongóknak, vagyis inkább úgy mondom directionereknek köszönhetjük.
Mint mindig, most is megálltunk pár képet csinálni és autógrammot osztani.


*Ella*


Már egy ideje csak ültünk egymás mellett Joanaval, mikor egy férfi jött ki az egyik szobából, és felénk tartott.
- Ti biztosan Ella, és Joana, vagytok, ha jól tudom... – mondta már mosolyogva.
- Igen mi vagyunk azok, de...
- Akkor gyertek! – mondta a férfi, majd elindult az ellenkező irányba, mint ahonnan jött, mi meg csak kérdőn néztünk Joanaval egymásra... Mikor észrevettük, hogy a férfi, akinek még mindig nem tudjuk a nevét, visszanéz ránk, felpattantunk és siettünk utána.
- Ne kérdezd, mert fogalmam sincs. – mondta Joana, mikor érdeklődve néztem, rá, hogy hátha ő tud valamit. Egy kisebb szobába mentünk be, ahol két nő várt ránk.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése