2012. november 6., kedd

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. :)
                                                                         Jó olvasást. :)

58. rész: The night before going to London

*Ella*

Már majdnem kész voltam, csak a bőröndömet nem tudtam összecsukni, mert túl sok minden volt benne, mikor Harry bejött a szobába.
- Segítsek? – kérdezte mosolyogva, mikor meglátta, hogy a bőröndön ülök, és úgy próbálom becsukni. Én csak bólintottam, és felálltam. Ekkor a bőrönd teljesen kinyitódott. Együtt támaszkodtunk rá, és próbáltuk összehúzni a zipzárt. Már vagy tíz perce próbálkoztunk, de nem jártunk sikerrel.
- Ki kéne venni belőle pár dolgot, akkor össze tudnánk csukni.
- Rendben, de akkor előveszek valami másik táskát. – mondtam és az ágyamhoz mentem. Kivettem alóla egy nagyobb méretű táskát, majd elkezdtem átpakolni pár cuccot a bőröndből.
Végül sikerült becsuknunk a bőröndöt és befejeztük a pakolást.
- Lemegyünk a többiekhez? - kérdeztem, miközben már indultam az ajtó felé, de ő megfogta a kezem és magához húzott, majd megcsókolt. Én csak mosolyogva néztem a szemébe, mire ő is elmosolyodott.
- Most már mehetünk. – mondta, majd kimentünk a szobámból és elindultunk a lépcső felé. Mikor leértünk a nappaliba, a többiek már a kanapén ültek, és minket vártak, hogy elindíthassák a filmet.
- Mit nézünk? – kérdeztem kíváncsian, miközben Harryel leültünk a kanapé elé, mivel a kanapén már nem volt hely.
- Paranormal activity 4. – mondták kórusba.
- Mondanám, hogy jó, de nem, azért annyira nem...
- Nézhetünk mást is. – mondta Liam.
- Nem dehogy, nézhetjük ezt. – mosolyodtam el, és elindítottuk a filmet. Konkrétan az első ijesztőbb résznél Harryhez bújtam, már amennyire jobban tudtam, mert eddig hozzá bújva ültem. Magához ölelt, és megpuszilt.
- Nekem van egy másik ötletem, ha ez nem jön be... – mondta halkan, szinte suttogva, engem meg kirázott a hideg a kicsit rekedtes hangjától. Szemébe néztem, és értette, mit akarok. Úgy, hogy a többieket ne zavarjuk kimentünk a nappaliból.
- Mit csinálunk? – kérdeztem kíváncsian, hisz fogalmam sem volt, hogy mit szeretne.
- Hát, elmehetnénk sétálni, vagy... – mondta, de közben a konyhába ment, így a végéről lemaradtam.
- Vagy? – mentem utána. Tudtam jól, hogy direkt csinálta, hogy ne halljam a végét, vagy nem is mondott utána semmit? Mivel ezen elgondolkodva mentem utána a konyhába, elbambultam és arra eszméltem fel, hogy nekimentem.
- Hahó, föld hívja Ellát. – nevette el magát, és kérdőn nézett rám. – Na, mit csináljunk? – kérdezte, nekem meg persze fogalmam sem volt, hogy mi volt a másik ötlete a séta mellett, de igazából volt kedvem a sétához, így abban egyeztünk meg, hogy elmegyünk sétálni. Felrohantam a szobámba a pulcsimért, majd indultunk is.
- Mennyire vagy gyors? – kérdezte, miután már vagy öt perce csendben sétáltunk.
- Mi van? – kérdeztem vissza értetlenül, mert nem értettem, hogy ez hogyan jött neki.
- Aki előbb ér ahhoz a piros kocsihoz. – mutatott az utca végében álló autóra. – Az kérhet valamit a másiktól, amit meg kell csinálnia.
- Ezt most így késő este? – kérdeztem, erre ő csak bólintott. – Nekem mindegy... Úgy is legyőzlek.
- Még mit nem... – nevette el magát, majd megálltunk és visszaszámoltunk, mielőtt elkezdtünk volna futni. Én teljesen biztos voltam benne, hogy közelebb van az autó, mint amilyen messze igazából volt. Persze, hogy Harry győzött, viszont én meg megint bevetettem a kedvencemet. Ahogy megállt, újra futni kezdtem és ráugrottam a hátára. Viszont most meglepődtem, mert nem estünk el.
- Tudtam, annyira tudtam. – nevette el magát, majd velem együtt elindult vissza a házunkhoz. – Nem akarsz leszállni? – kérdezte.
- Nem. – vágtam rá egyből.
- Hát jó, te akartad. – mondta, de mielőtt bármit is csinált volna, közbevágtam.
- Jó oké, leszállok, ne csinálj semmit! – mondtam és újra talaj volt a lábam alatt.
- Pedig nem akartam semmit csinálni, túl könnyen bevetted. – mondta vigyorogva.
- Hogy te mennyire...
- Mennyire? – kérdezte felvont szemöldökkel, én meg elnevettem magam.
- Semmi. Mindegy hagyjuk. – ráztam meg a fejem és elindultunk haza fele.
Mikor a házhoz értünk nem szűrődött ki semmi fény. Bementünk az ajtón, én meg egyből a nappaliba mentem, hogy megnézzem a srácokat, mindannyian ott aludtak. Elmosolyodtam, majd bementem Harryhez a konyhába.
- Kérsz? – kérdezte, ahogy meglátott.
- Attól függ mi az... – néztem furcsán a zacskóra. Valami chips volt benne, de nem tetszett, így inkább nem kértem. Töltöttem egy pohárba vizet és azt kezdtem el kortyolgatni, miközben csak néztük egymást.
- Most nem tudom mi van, de ez így fura...
- Mi fura? Eszem, ezért nem tudok beszélni...
- Most is beszélsz. – mondtam vigyorogva, mire felállt, és odajött hozzám.
- Viszont most már nem eszem... – mondta, miközben átölelt.
- Viszont, akkor még ettél. – kötekedtem tovább. Erre csak elnevette magát.
- Élvezed, mi?
- Persze, különben miért csinálnám? – nevettem én is, mire ő finoman a pulthoz tolt és megcsókolt.

*Joana*

- Kérsz muffint? – kérdeztem zavaromban, egy kis idő után. Niall csak elnevette magát, és közelebb jött hozzám.
- Szeretem mikor zavarban vagy. – mondta még mindig mosolyogva. Én éreztem, hogy tiszta piros az arcom, ezért a földet néztem. A kezével megérintette az államat, mire én újra a szemébe néztem. - Tudod, csak sajnálom, hogy nem jöttünk ide Dartforba hamarabb... Akkor nem kellett volna ilyeneket írogatnod esténként, mikor letört voltál... – mondta miközben végigsimított az arcomon.
- Csak az, az érzés volt rossz, hogy tudtam, az, akit szeretek, sose fog ismerni, nem fogja tudni, hogy létezem, sose lesz alkalmam elmondani, hogy mennyire... szeretem.  - mondtam visszaemlékezve azokra a napokra, mikor már azt feladtam, hogy valaha találkozni fogok velük, akár pár másodpercre is. - Durva nem? Kicsit több mint egy hónapja, nem is gondoltam volna, hogy valaha találkozni fogok veletek, most meg...
- Most meg itt vagyok, vagyis itt vagyunk mind. Holnap pedig irány London! Már ki is találtam mit fogunk csinálni, miután megérkeztünk. – mondta Niall mosolyogva, és ezzel kíváncsivá tett.
- Na, és mit? – kérdeztem.
- Titok. – adott egy puszit, és leült az ágyra. Nem kezdtem el faggatni, hisz úgyse mondaná el, így a szekrényemhez mentem és elkezdtem pakolni. Már vagy öt kupac ruha volt körülöttem, és ekkor éreztem, úgy hogy mindent összeszedtem, ami kellhet.
- Már csak be kell raknom egy táskába ezeket, és kész vagyok. – mondtam Niallnek, aki a laptopomon csinált valamit.
- Segítsek? – kérdezte.
- Nem kell, köszi. – mosolyodtam el, és elővettem a legnagyobb táskámat. Szerencsére bele is fértem. A táskát az ágyam mellé raktam, és leültem Niall mellé az ágyra.
- Mit csinálsz? - kérdeztem, de mire feltettem a kérdést, meg is kaptam a választ rá. Twitteren válaszolgatott directionereknek. Én meg csodálkozva néztem, ahogy csak úgy pörögnek az események a twitterén.
- Mi az? – nevette el magát.
- Semmi, csak durva, hogy nem veszel el ebben az összevisszaságban, már, mint érted... Nekem már néha, az, sok volt, amennyien írtak nekem, pedig az nem is volt sok, főleg ehhez képest. – mondtam miközben a szekrényemhez mentem egy pulóverért, mivel kicsit kezdtem fázni.
- Mi a twitter neved? – kérdezte.
- Joana_1D, de miért? Már régóta nem is használtam. – mondtam, miközben visszaültem mellé. Egyszer csak nevetni kezdett. – Most mi olyan vicces? – kérdeztem, mert fogalmam sem volt, hogy min nevethet.
- Semmi. – mondta, de még mindig nevetett.
- Most komolyan, mi az? – nevettem már én is.
- Már semmi. – mondta miközben kikapcsolta a laptopot.
- Mi az, hogy már semmi? Ne csináld ezt!
- Én nem csinálok semmit. – nevetett még mindig.
- Jól van Nialler... – mondtam, majd a laptopomat asztalomhoz vittem. Már épp indultam volna vissza hozzá, mikor hátulról átölelt, majd hirtelen felkapott és az ágyhoz vitt. Én annyira meglepődtem, hogy egy kicsit sikítottam is, és reméltem, hogy anya nem hallotta meg.
- Mi volt olyan vicces? – kérdeztem mikor felém hajolt, és egyre jobban közeledett hozzám.
- Semmi, tényleg. – nevette el magát, majd hosszasan csak egymás szemébe néztünk. Elmosolyodtam, mire ő magához húzott és megcsókolt. Hajába túrva csókoltam vissza, és egy hosszas csókcsatába kezdtünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése