2012. november 20., kedd


Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. :)
                                                            Jó olvasást. :)

61. rész: The interview

*Ella*

Egy ismeretlen ember jött be a szobába, egyből utánunk, mi meg csak néztünk rá.
- Sziasztok! Joe vagyok, a One Direction menedzsere. - mondta a férfi.
Miután tájékoztatott azzal kapcsolatban, hogy mégis miért kellett nekünk ide jönni, kicsit megijedtem. Mégis, mit keresnénk mi, a One Direction interjújában?! Joanara néztem, ő pedig rám. Értettem a nézéséből, hogy ő sem nagyon akarja ezt.

*Zayn*

Miután adtunk pár autogramot és csináltunk pár képet a rajongókkal, bementünk az épületbe, és egyből egy szobába irányítottak minket.
- Ti meg... – kezdett bele a mondatba Harry, mikor meglátta Elláékat, ahogy mindenki ott sürög-forog körülöttük. Igazából ezt én sem értettem, mint ahogy szerintem semelyikünk sem...
Már épp mondani akartam valamit, mikor megcsörrent a mobilom. Kicsit arrébb húzódtam a többiektől, és felvettem...

*Harry*

- Erről nem volt szó! - mondtam meglepetten Joe-nak.
- Gondoltam egyértelmű, ha már ennyire nyilvánosan felvállaljátok a kapcsolatotokat, hogy egy kicsit őket is meg kell ismerniük a rajongóknak. – mondta, miközben Ellára és Joanara nézett. Ők csak kapkodták a fejüket közöttünk, majd Ellával összetalálkozott a tekintetem. Láttam rajta, hogy ezt nagyon nem akarja...
- Rendben, majd megismerik őket, de csak fokozatosan. Gyakran csinálunk majd twitcamokat, ahol Ella és Joana is ott lesz, és úgy majd megismerik őket, de itt és most ez biztos nem fog megtörténni. Bízd ránk Joe! – mondtam, és magamban folytattam a mondatot... „Igazából semmi közöd a magánéletünkhöz...”
Egy ideje már kezd elegünk lenni belőle, viszont tényleg jól végzi a dolgát, szóval az, fel sem merül bennünk, hogy le kellene váltani.
Csak néha túllő a célon, és elkezd ilyeneket beszervezni nekünk, és maga kezdi el belekeverni Elláékat is ebbe az egészbe...
Majd fokozatosan úgyis meg fogják ismerni őket a rajongók... nem?
Ezek után Joe belátta, hogy igazam van, és végül csak mi mentünk be oda, ahol az ahol az interjúk készülnek. Kicsit igazítottak rajtunk, majd elkezdtük az interjút, ami amúgy élőben ment az egyik angol tv adón...
Ella és Joana a kamerák melletti kanapéra ültek, és úgy néztek minket, miközben csak jöttek a kérdések.
Persze, mint mindig elhülyéskedtük az egészet, és ne kérdezzétek, hogyan de én a földön kötöttem ki...
- Jól vagy? – kérdezte az interjús nő nevetve. Én csak nevetve bólintottam, majd visszaültem a srácok mellé, és folytattuk a beszélgetést.
Ekkor jött az a kérdés, aminél válasz helyett elsőnek Ellára néztem...
- Szóval... Amire az összes rajongó, talán legjobban kíváncsi... Ki szingli és ki nem? Kezeket fel, aki nem.  - mondta az interjús nő rám nézve. Nem értettem, hogy miért pont rám néz.
Láttam Ellát, ahogy elmosolyodik.  
Én meg mosolyogva tettem fel a kezem. Niall, és Louis úgyszintén...
- Na, csajok, három foglalt, de még két fiatalember mindig szabad...  Köszönöm, hogy itt voltatok. Öröm volt veletek találkozni. - mondta az interjús, majd elköszöntünk tőle.

*Joana*

A srácok az interjú után egyből mentek is ki egy olyan részéhez az épületnek, ami ilyen kiálló rész volt, nyitott, olyan mintha a bejárata lenne az épületnek, de nem... A lényeg, hogy tökéletes volt arra, hogy tudjanak a rajongóknak köszönni, mivel kicsit magasabban volt ez az egész. 
- Hellóó!! – szólt bele Harry az hangtölcsérbe. Viszont ahogy beleszólt, valami történt azzal a kütyüvel, mert mikor Louis akart mondani valamit, már nem működött...
Ellával a háttérből figyeltük őket, ahogy ott bénáznak, és ekkor Liam megoldotta a problémát. Ugyanis mutatta a rajongóknak, hogy maradjanak csöndben, és meglepő, de olyan csönd lett, hogy normálisan beszélve is lehetett hallani, hogy mit mondanak a srácok. Bár... Elszóltam magam... Ez mind csak pár percig hatott.
Paul ment el mellettünk, majd kiment a srácokhoz. Egy újabb hangtölcsért vitt nekik. Louis elvette tőle és beszélni kezdett.
- Wáow… Hihetetlenek vagytok, hogy ennyien eljöttetek ide. Mint ahogy láttátok, máris elrontottuk ezt az izét, de hát szerintem ez nem is meglepő... - nevette el magát Louis, miközben a másik hangtölcsért is a kezében fogta. Aztán valamin nagyon elkezdtek nevetni, de hát mi nem hallottuk, vagy netán láttuk, hogy mi volt olyan vicces...
Ezután, már csak megköszönték nekik, hogy eljöttek ide, és álltak ott még pár percig, majd bejöttek hozzánk.
- Hát ez jó volt. – mondta nevetve Niall.
- Ja, és megint elrontottunk egy ilyet... – emelte fel a kezében Zayn a hangtölcsért.
- Jaaaj, erről hallottam szerintem... Leejtettétek, vagy mi történt. – mondta nevetve Ella, és a srácok csak úgy néztek rá.
- Hűűű, tud valamit ez a csaj... – mondta végül Louis.
- Nem tud, csak szimplán directioner volt és... – mondtam de Ella közbe vágott.
- és mindig is lesz. – fejezte be Ella.
- Srácok, gyertek, indulunk! – jött oda hozzánk Paul, majd elindultunk a kijárat felé. A sikoltozások megint felerősödtek, és mindenki mindenfélét kiabált...
Most a srácok nem álltak meg, hanem egyből a kisbuszhoz mentünk, beszálltunk, és elindultunk ahhoz a bizonyos házhoz, amire mindig is kíváncsi voltam, milyen lehet belülről. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése