2013. február 15., péntek


Sziasztok! Itt a következő rész. :) Remélem tetszeni fog. Köszönöm az értékeléseket!
                                                                Jó olvasást! :)


75. rész: How could you do this?!

*Joana*

- Te mégis mit képzelsz magadról? Miért kellett ezt tenned? – mentem oda Abbiehez, mikor Louis elmondta mi történt. – Hogy tehetted ezt?
- Nem csak én voltam benne... Harry is akarta.
- Aha igen, meg a pia, ami benne volt! Ha akarta volna, még mindig itt lenne, SZERINTEM. Ha te nem lettél volna rámenős és nem használtad, volna ki azt, hogy nincs teljesen magánál, akkor nem történt volna meg az, ami megtörtént. Amúgy meg még mindig itt vagy? Nem látnak itt szívesen! – mondtam, vagyis inkább ordítottam. Abbie egyből ment a táskájáért és már házon kívül is volt. Becsaptam mögötte az ajtót, és egy nagyot sóhajtottam.
- Mégis hogy lehetett Ő a legjobb barátnőnk? – kérdeztem Niallerhez fordulva...
- Nem tudom, de azt be kell vallanunk, hogy Harry is benne van, de nagyon... – mondta, Niall, majd a lépcső felől, nagy zajra lettem figyelmes, vagyis inkább ütemes koppanásokra.
- Te mégis mit csinálsz? – kérdeztem nagyra nyitott szemekkel barátnőmet.
- Haza megyek. – mondta nemes egyszerűséggel, majd vette is a cipőjét.
- Azt elmondanád, hogy, hogy akarsz te hazajutni hajnalok hajnalán?
- Fogok egy taxit. – mondta vállat vonva.
- És azt hiszed ilyen állapotban elengedlek bárhova is egyedül?
- Igen azt. – mondta Ella, megint nemes egyszerűséggel.
- Csak tartsátok itt, mindjárt jövök. – mondtam, majd felsiettem Niall szobájába, bedobáltam pár ruhát a táskámba, plusz még pár szükséges holmit és már mentem is vissza, ekkor már Harry is lent volt.
- Hányszor mondjam, hogy nem akarok veled beszélni? – mondta Ella rá se nézve Harryre.
- Louis, el tudsz vinni minket egy hotelbe? – kérdeztem, mikor odaértem hozzájuk.
- Persze, egy pillanat és mehetünk. – mondta Louis.
- Majd hívlak, jó? – mondtam Niallnek, miközben megöleltem.
- Rendben, de bármikor hívhatsz! Még hajnalok hajnalán is. – mondta, majd adott egy puszit.
- Oké, akkor majd beszélünk. – adtam egy utolsó csókot neki, és már mentünk is kifele Louis-val és Ellával az autóhoz.
- Beszélek vele, de azt tudod ugye, hogy eléggé hogy is mondjam, elcsesztél mindent? – mondtam Harrynek, mikor elmentem mellette. Nem haragudtam rá, hisz tudom, hogy a pia milyen hatással lehet az emberekre, DE azért ez így durva... Hisz szereti Ellát, kicsit részegen se kéne ilyeneket csinálnia...

***

- Ez jó lesz? – kérdezte Louis egy hotelnél megállva.
- Tökéletes, köszönjük. – mondtam. Ella egy szót sem szólt egész úton, csak bámult ki az ablakon.
- Joana, várj! Tessék. – mondta Louis, miközben pénzt nyújtott felém.
- Jaaj, nem kell, van nálam. – ellenkeztem.
- Csak vedd el! – mondta, mire én végül elvettem tőle.
- Nagyon köszönöm, és mondtam már, hogy imádlak?
- Hát, még nem hiszem, de nyugodtan mondhatod még párszor, tudom, hogy jó fej vagyok...
- Na, meg szerény is. – mosolyodtam el rajta, majd Ellával megvártuk, hogy elhajtson, és bementünk a hotelba.
Egy kétszemélyes szobát vettünk ki; mivel tudom, hogy nem fogunk egyhamar visszamenni a srácokhoz; egyelőre ’’csak’’ egy hétre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése