2013. február 6., szerda

Sziasztok! Most nem részt hoztam, bár az is nemsokára jön. :) 
Blog egy újabb díjat kapott, amit nagyon köszönök Tündii-nek!!!! :) <3






1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)


1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?

Dóra a keresztnevem és Dórinak hív mindenki.

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Nem tudom... Talán Moments-en. 


3. Félsz a sötétben?
Hát... Lehet gáz, de igen, néha... xd


4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem.


5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életben történt veled?

Hát elég sok cikis dolog történt már, de talán az egyik legcikisebb, amikor suliban a folyósón hát elég sokan voltunk és mi meg mentünk órára, és valahogy valakinek a lábában elestem, ami úgy még nem lenne annyira gáz, viszont elég hangosan értem földet xd még a füzetem és tolltartóm is kiesett a kezemből és így konkrétan mindenki engem nézett... áhhh nem volt gáz :'D

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Igen. Mondjuk ki nem? 


7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Hát a legtöbb embernek szerencsétlenséget, viszont nekem szerencsét mivel péntek 13.-án születtem.


8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Szerintem mindenkinek van. Nekem is van. 


9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem. Nem fogok másoktól függeni, ha nekem tetszik akkor azt fogom hallgatni és kész. :)


10. Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál?
Igen.


11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Nem tudom. Valószínűleg nem itt élnék, hanem Londonban, aztán meg nem tudom. 


12. Szoktál álmodozni?
Szoktam.


13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem.


14.  Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Neveket nem tudom, de talán 2... 1 fiú, 1 lány.


15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő jó. Jó érzés kapni dolgokat viszont jó érzés az is, hogy látod, mikor valakinek örömet szerzel egy kis aprósággal, kedves gesztussal. :)


16. Titkom: Hát ezt nem szeretném elmondani. A titok az titok. :)



17. Bakancslista: 
1. Középiskola után külföldön (pontosabban Angliában vagy Írországban) tovább tanulni. 
2. Valamelyik nyáron kijutni Londonba.
3. Eljutni 1D koncertre
4. Találkozni 1D-vel, és hacsak pár mondatot is de beszélni velük.

Tudom 5 embernek kéne küldeni, viszont mivel vissza nem lehet adni, így én csak két blog írójának adom:
http://mystoryandthe1d.blogspot.hu/
http://harryzayn1d.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése