2013. február 1., péntek

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. Köszönöm az értékeléseket! :)
Viszont a rész előtt...
Pontosan 19 éve, 19 éve február elsején... <3 BOLDOG SZÜLINAPOT HARRY!! :D <3



73. rész: The party  ~1. rész~

*Ella*

Olyan este hat körül értünk haza. Mivel megbeszéltük, már pár napja, hogy egy kis bulit csinálunk, miután leforgattuk a klipet, Louis, és Liam egyből kezdte is előkészíteni a dolgokat. Épp láttam, ahogy Zayn és Abbie kimennek a kertbe. Hát igen... Nekik is van jó pár megbeszélni valójuk, épp, mint nekem és Harrynek. Viszont én oda nem megyek hozzá, hogy megbeszéljük a dolgokat. Majd ő jön, ha akar.
- Segítsek? – kérdeztem a srácokat, mikor láttam, hogy az ebédlő asztalt akarják áthelyezni. Azt ne is kérdezzétek miért.
- Nem, te most velem jössz. – húzott el magával Joana a nappaliba.
- Mi van? – kérdeztem, lehet nem túl kedvesen.
- Hogy mi van? Az van, hogy beszélj már vele! – mondta.
- Kivel?
- Hagyjuk már ezt! Tudod jól, kiről van szó! – szólt rám barátnőm és igaza volt. Teljesen jól tudtam, kiről beszél. Viszont bevallom. Először Abbievel akarok beszélni...
- Na, jó. Te reménytelen eset vagy! Valami nem százas veled, az biztos! – pattant fel hirtelen Joana a kanapéról, majd ki is ment a nappaliból.
Nekem ehhez a bulihoz semmi kedvem nem volt, úgy döntöttem elmegyek sétálni, hisz ahogy mondtam, először Abbievel akarok beszélni, viszont ő most Zaynnel van, és nekik is van mit megtárgyalniuk, tehát jó ideig el fog az a beszélgetés húzódni. Már épp nyúltam a bejárati ajtó kilincséhez, mikor csöngettek.
- Nyitom. – mondtam, majd nyitottam is az ajtót, viszont ekkor nagyon meglepődtem. – Ööö szerintem téves címre jöttetek. – mondtam csodálkozva, mikor nem is tudom hány ember állt előttem.
- Nem jöttek rossz helyre. Velem vannak. – jött elő hirtelen a tömegből Andy.
- Igen? És mégis hova fér ennyi ember? – kérdeztem, és ekkor jelent meg Louis mellettem.
- Te szent tehén! Azt mondtam pár embert, nem egy nagy csordát!! – mondta kitágult szemekkel Louis.
- Hát, most már visszaküldeni nem tudom őket... – mondta Andy tettetett szomorúsággal.
- Ember, te nem vagy normális. – mondta Louis.
- Szerintem sosem volt az. – mondtam. – Viszont kiengednétek? – kérdeztem, mire Louis magával szembe fordított.
- Nem mész sehova, most kezdődik a buli! – mondta, vagyis inkább a végét kiáltotta, mire az emberek kezdtek bejönni a házba. Végül is, nem is voltak olyan sokan. Simán elfértek.
- Dehogy nem Louis. Én most elmegyek sétálni, semmi kedvem a bulihoz.
- Inkább menj fel Harryhez beszéljétek meg ezt az egészet és meg van oldva! Olyan bénák vagytok! Azt mondja, hogy „jajj előbb Abbievel akarok beszélni!” Az én kérdésem viszont ez: Mégis minek?
- Hát... – kezdtem volna el mondani, de Louis közbe szólt.
- Csak azt ne mond, hogy előbb te is azzal a csajjal akarsz beszélni!
- Ami azt illeti...  – ki se mondtam még a végét a mondatnak, mire Lou egy nagyot sóhajtott.
- Mondom én, hogy nem vagytok normálisak! – mondta végül.
- Aha és ezt mondod te, aki szintén nem az! – nevettem el magam, majd meg sem várva a válaszát léptem ki a házból, és elindultam. Még magam sem tudtam pontosan, hogy merre tartok, csak sétáltam.

***

Végül nem sokáig mentem el, mivel kezdett egyre hűvösebb lenni. Így egész hamar vissza is értem. Viszont mikor beléptem a házba, eléggé meglepődtem, igazából nem is tudom miért, hisz ez egy buli vagy mi, de akkor is...
- Ella, kimaradsz a jó buliból, hol voltál? – jött oda hozzám, egyből Joana.
- Sétáltam egyet. Am... Viszont ezt hol szerezted? – néztem a kezében lévő italra, azt se tudom mi volt benne, de nem is érdekelt. Ő csak a konyha felé mutatott.
Találtam is egyet, és azzal a kezemben mentem vissza Joanahoz, vagyis inkább mentem volna, mert sehol se találtam.
A zene bömbölt. Az emberek csak ittak, beszélgettek és táncoltak körülöttem. Én csak a nappaliba akartam jutni, avval a reménnyel, hogy valakit találni fogok ott, akit ismerek is...
Viszont mikor nappaliba értem teljesen lefagytam. Nem hazudok, még a pohár is kiesett a kezemből... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése