2012. július 10., kedd


 Sziasztok! Itt a következő rész, remélem tetszeni fog. :) NAGYON köszönöm a komikat, meg persze az értékeléseket is!!! :D
                                                    Jó olvasást. :)

29. rész: The trouble with the shoe

*Joana*

A végére én egy kicsit meguntam a bowlingozást, így néha Niall gurított helyettem is, ami kicsit megemelte a pontjaimat. Azért örültem, hogy nem én lettem az utolsó. Végül Harry nyerte meg a játékot.
- Hol a másik cipőm? – kérdeztem, mikor már a cipőket vettük át és nem találtam az egyik felét az enyémnek.
- Ez az? – kérdezte Louis a hátam mögül.
- Igen, köszi. – mondtam miközben utána nyúltam, de Lou az utolsó pillanatban elrántotta.
- Szerezd meg. – mondta gonosz mosollyal, és elkezdett hátrálni.
- Add ide, hallod, ez nem vicces! – mondtam hadonászva, meg ugrálva. Louis magasabb, mint én, úgyhogy elég volt neki csak feltartania a kezét, és már nem értem el. Többiek már mind készen voltak, és indultak kifele, én meg még mindig Louist kergettem.
- Segítsek? – jött oda hozzám Niall.
- Azt megköszönném.
- Louis! Hozd vissza! – kiáltott utána, de nem jött semmi válasz, így Niall bement utána a mosdóba. Én meg kint vártam. Hisz mégis férfi mosdó! Niall pár perc múlva jött csak ki. Viszont a cipőm nélkül.
- És a cipő? – kérdeztem.
- Sajnálom Joana, de Louis azt mondta, ha most kihozom neked, nem fog többet Nando’s-ba vinni. Mert neki van autója, és ha kérem mindig elvisz.
- Ahh, akkor be kell mennem érte... Van bent valaki? – kérdeztem.
- Nem, csak Louis.
Berontottam a mosdóba. Louis a leghátsó sarokban találtam.
- Most azonnal ideadod! – szóltam rá. És kikaptam a kezéből.
- Hé, ez nem ért! Nem készültem fel rá! – kiáltott utánam Lou. Én csak kimentem a mosdóból, majd felvettem a cipőmet, és odamentem a többiekhez.
- Kösz a segítséget. – mondtam Niallnek.
- Sajnálom... De mégis Nando’s-al fenyegetett. Tudod, milyen messze van tőlünk? – mondta szomorúan. Egyáltalán nem haragudtam rá, viszont mikor ezt mondta, még megjátszani sem tudtam, hogy haragszom. Elmosolyodtam, és megöleltem.
- Milyen messze van? – érdeklődtem.
- Két házsaroknyira. – mondta.
- Hogy az a... Két házsarok messze van?! – ütöttem bele a karjába, és elnevettem magam. – Lusta! – mondtam majd adtam neki egy puszit.

*Ella*

Elég sok időbe telt, mire Louis, Niall, és Joana is kijönnek. Fogalmam sincs, mit csinálhattak odabent. Miközben rájuk vártunk, Haleyvel és Sarahval beszélgettem
- Kérdezhetek valamit? – kérdezte Sarah. Erre csak bólintottak egyet. – Szóval... Te és Harry együtt vagytok? Csak mert... – kezdett bele a mondatba, de közbevágtam. 
- Igen, azt hiszem. – mondtam, miközben Harryre néztem. Ő meg mikor észrevette, hogy nézem, elmosolyodott.
- Én mondtam! – súgta oda Haley Sarahnak. - Ööö, bocsi. – mondta, mikor rájött, hogy túl hangosan mondta.
- Semmi baj. – nevettem el magam. – Juj, tudom, mit akartam. Kedves lányok vagytok, és szimpatikusak. Megadjátok a telefonszámotokat? És akkor tudunk kapcsolatot tartani. – vettem elő a telefonom.
- Persze. – mondták szinte egyszerre, majd beírták a számukat.
- Amúgy tényleg, csak a bowling miatt utaztatok ide több, mint egy órát? – kérdeztem.
- Hát igazából nem, csak gondoltam, ha ezt mondom megszán minket a tulaj, és hátha el tudja intézni, hogy mi is tudjunk játszani. – mondta Sarah.
- Az igazi ok, hogy itt vagyuk Dartfordban, az az, hogy nem kaptunk jegyet a koncertre.
- One Direction? – kérdeztem, bár biztos voltam benne, hogy arról van szó.
- Igen. És úgy voltunk vele, hogy nincs olyan messze Dartford, plusz tudtuk, hogy itt maradnak még egy napot, így gondoltuk, eljövünk ide, hátha összefutunk velük. – mondta Haley.
- És mi történt? Összefutottatok velük! – mondtam.
- Még mindig nem fogtam fel, hogy ez velem történik. – mondta Sarah.
- Én sem. – mosolygott Haley.
- Higgyétek el, még én sem fogtam fel, hogy mi történik velem. – nevettem el magam.
Vajon mi is ilyenek voltunk Joanaval, mikor elsőnek találkoztunk a One Directionnal? Minden egyes percre emlékszem, amit velük töltöttünk, de fogalmam sincs, hogy kívülről milyenek lehettünk Joanaval. Két lány, aki egyfolytában mosolyog. Igen... Nagyjából olyanok, mint Sarah és Haley.





2 megjegyzés: