2012. július 19., csütörtök


 Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. :) Nagyon köszönöm a komit meg az értékeléseket is! 
                                                                    Jó olvasást. :)

31. rész: The new animal in the zoo is hairy monkey (Harry monkey :D) ~ nem hagyhattam ki~

*Ella*

Miután bementünk a házba Joanaval, a borítékot, amit Harry adott a konyhaasztalra raktam. Megtöltöttem egy poharat vízzel, majd leültem vele az asztalhoz.
- Mi az a boríték? – kérdezte Joana, mikor bejött a konyhába.
- Harry adta oda, és azt mondta, hogy csak akkor bontsuk ki, miután elmentek.
- Mire vársz még? Bontsd már ki! – mondta a barátnőm, de közben meg már a boríték után nyúlt. – Kibonthatom? – én csak bólintottam egyet. Ő meg pár másodperc alatt felszakította a borítékot, és kivette belőle a tartalmát.
- Ez... Ez az, aminek gondolom?
- Nem tudom, miért mi az? –kérdeztem, de már ki is kaptam a kezéből. Mikor megláttam, hogy mi volt a borítékban, nem hittem a szememnek. Ezek adtak nekünk két koncert jegyet, ami két hét múlva lesz Londonban. – Ez most komoly? – kérdeztem, de igazából tudtam, hogy teljesen komoly, és két hét múlva megint találkozunk velük.
- Két hét és irány London!!! – ordította Joana. Soha nem voltunk még Londonban. Már most nagyon vártam, hogy elteljen ez a két hét, és tudtam jól, hogy pont ezért fog nagyon lassan eltelni...

****** 1 hét múlva ******

*Joana*

Majdnem minden nap beszéltem Niallel telefonon. Igaz összesen csak pár napig voltunk velük, igazából még nem is ismerjük őket, de nagyon hiányoztak, mindegyikőjük. Teljesen olyan érzésem volt, mintha mindig is ismertük volna egymást. És a tudat, hogy még egy hét van, míg találkozni fogunk nehezített a dolgon. Az elmúlt egy hét is nagyon lassan telt. – Legalább, már csak 3 nap a suliból, és nyári szünet. – gondoltam magamban.
Csöngettek.
- Szia! – köszönt a barátnőm.
- Szia! Hát te?
- Mi az, nem is örülsz? El is mehetek, ha akarod.
- Jajj, nem dehogy is. Amúgy is halálra unom magam.
- Én is. Csinálnunk kéne valamit... Mondjuk, elmehetnénk állatkertbe. Már ezer éve nem voltam ott, és elvileg valami új állat is érkezett oda, viszont azt ne kérdezd, hogy micsoda, mert fogalmam sincs...
- Én sem jártam ott, már ezer éve. Felveszek valami normális ruhát és indulhatunk is. – mondtam, és felrohantam a szobámba. Végül a szürke-fehér csíkos pólómnál és egy hosszú gatyánál döntöttem. Nem tűnt túl melegnek a kinti idő...
- Húúú, ha ezt Louis megtudná!! – hirtelen nem tudtam, mire céloz Ella, de végül leesett. Hát, igen, csíkos póló, de most Louis nincs itt, így nem is fogja megtudni hacsak...
- Ha nem mondod el neki, nem fogja megtudni, ennyi. Különben is, szeretem ezt a pólót! – mondtam, majd elindultunk az állatkertbe.

- Biztos, hogy mi akarunk ma állatkertbe menni? – kérdeztem, miután már vagy fél órája a sorban álltunk. – Most komolyan, az embereknek nincs jobb dolguk, mint állatkertbe járni?!
- Nyugi. Ha már ennyit vártunk, akkor be szeretnék menni.
- Na végre... – motyogtam, mikor mi kerültünk sorra. Vettünk két belépőt, majd végre bemehettünk.
- Szőrös majom! – mondta Ella, miközben sétáltunk, én meg nem értettem, hogy ez most hogyan jött neki.
- Mi van? – kérdeztem.
- Hát az új állat, ami érkezett ide. Szőrös majom!
- Ella, ennek nincs értelme... Nincs olyan, hogy szőrös majom, gondolj bele, mindegyik szőrös! – nevettem el magam.
- Igaz... Hát akkor fogalmam sincs, hogy milyen állat az. – mondta, én meg nem bírtam abbahagyni a nevetést. Hogy jött neki ez a szőrös majom?
- Kicsim, gyere! Nézzük meg az új állatot, ami a napokban érkezett ide. – hallottam, hogy egy anyuka a gyerekéhez beszélt. Ellával összenéztünk és elkezdtük követni őket. Fogalmunk sem volt merre, mi van így kénytelenek voltunk. Majd egy ketrec mellett álltak meg, amiben majmok voltak. – Akkor nem csak egy állat jött, hanem több állat. – gondoltam. Elolvastam a táblán lévő szöveget, amire az állatok nevét, meg fontos tudnivalókat írják. „szakállas majom”
- Szakállas majom. – olvasta hangosan Ella. – Félig igazam volt! Tényleg majom az új állat itt.
- Igen Ella, majom, de szakállas majom, nem szőrös majom! – és itt már ő is nevetett rajta.
- Fogalmam sincs, hogy hogyan jött amúgy ez a szőrös majom. – mondta, majd tovább mentünk a többi állat felé.

Jó ötlet volt ez az állatkertbe menés, mert nagyon gyorsan eltelt a nap. Olyan este hat óra körül értem haza. Ellával megbeszéltük, hogy reggel átmegyek, és kitaláljuk együtt, hogy mit fogunk csinálni. Eléggé fáradt voltam, így letusoltam, fogat mostam, és már mentem is a szobámba lefeküdni.

Reggel olyan kilenc körül ébredtem. Meg is lepődtem, hogy ilyen korán felkeltem, hisz vasárnap ki szokott kilenckor felkelni? Mert, hogy én nem az is biztos. Nem akartam korán menni Ellához, mert tudtam, hogy tizenegynél előbb nem lesz fent. Így bekapcsoltam a laptopomat, és bejelentkeztem twitterre. Viszont ami ott fogadott, arra nagyon nem számítottam. Elsőnek nem akartam elhinni, majd mikor bebizonyosodtam, róla, hogy amit látok, mind igaz, gyorsan kikapcsoltam a laptopomat, és nem foglalkozva azzal, hogy hogyan nézek ki, kiszaladtam a házból, persze gyorsan bezártam az ajtót, és rohantam Ellához. Azon voltam, hogy nehogy észrevegye, mi folyik twitteren, vagyis, hogy inkább Londonban. Közben, pedig elkezdtem tárcsázni Niall számát.

2 megjegyzés: