2012. július 6., péntek


 Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. :) Köszönöm az értékeléseket, és bocsánat, hogy csak most hoztam az új részt... 
                                                              Jó olvasást. :)

28. rész: The winner is…

*Ella*

A két lány, pár percig szótlanul állt. Mi meg Joanaval nem tudtuk mit csináljunk.
- Ők, meg, hogy kerülnek ide? – kérdezte Sarah egy sóhajjal együtt, amivel próbált lenyugodni.
- Velünk vannak. – mondtam. – Csak ne kezdjetek el őrült rajongókként viselkedni, ha lehet, jó?! – kértem tőlük. Ők meg csak bólogattak.
- Sziasztok! – jöttek oda hozzánk egyszerre a srácok.
- Sziasztok! Sarah vagyok, ő pedig a barátnőm, Haley. – mutatkozott be Sarah, mindkettőjük nevében, mert Haley még mindig nem tudott megszólalni.
- Mi meg, Harry, Liam, Niall, Zayn. - mutatott végig a többieken Lou. - és én pedig Louis.
Harry rám nézett egy „ki ez a két lány” arckifejezéssel, én meg csak eltátogtam neki, hogy majd elmondom.
- Szóval... Elkezdünk egy új játékot? Nemsokára letelik a 3 óra. – mondta Liam.
- Ki kezd? - kérdeztem.
- Én! - mondta egyből Louis. Hát, persze, ki más... Végül én lettem az utolsó a sorrendben, amit nem is bántam. Sarah és Haley, egy kis idő után feloldódtak, és már nem úgy viselkedtek, hogy „ úristen itt a One Direction”. Igen jól bowlingoztak, ezen meg is lepődtem egy kicsit, bár fogalmam sincs miért...
A játék felénél, Louis kitalálta, hogy a pálya felétől kell elgurítani a golyót. Viszont ez nem olyan könnyű, mert a pálya csúszós. Sétálni még lehet rajta normálisan, de aki gurítani akar az a golyó lendítésével, elcsúszik. Így a két bolond, Louis és Harry a földön kötöttek ki, mert elcsúsztak. Mi csak nevettünk rajtuk. Elég viccesen néztek ki.
 Majd Zayn következett, aki normálisan gurított. 
Észrevettem, hogy Sarah és Haley elkezdenek sugdolózni, és közben elég sokszor Zaynre néznek. Elmosolyodtam, és odamentem hozzájuk.
 - Jól néz ki mi? – kérdeztem nevetve, és Zaynre néztem.
- Öhm.. ami azt illeti, izé, ez nem az ami... – kezdett el magyarázkodni Sarah, de én közbe vágtam.
- Nyugi.
- Oké... Szóval, igen, eléggé bejön nekünk. – mondta ki végül, és elpirult.
Majd én következtem a sorrendben, így ott kellett hagynom őket. Ami azt illeti, egész jól sikerült ez a gurításom, de persze semmit nem változtatott a végeredményen, én álltam vesztésre, és mindenkinek, már csak egy gurítása volt hátra a játék végéig. Mikor visszafele mentem, hogy leüljek, Zayn megállított.
- Lehetne egy kérdésem? – kérdezte.
- Persze. Mond csak.
- Szóval... Sarahról lenne szó. – kezdett bele, és én már itt tudtam, hogy mire akar kilyukadni, de nem szóltam közbe. – Láttam, hogy beszélgettetek. Véletlenül nem mondott rólam semmit?
- Hát ami azt illeti, de, mondott. Ha arra akarsz kilyukadni, hogy bejössz-e neki, igen, be. Viszont várj csak! Nem is tudtam, hogy ennyire félős vagy! – nevettem el magam.
- Hogy mi?
- Hát, ha nem mersz odamenni hozzá és megkérdezni...
- Te tudod, hogy mennyire, ah... Mindegy, ez így egyszerűbb volt, hogy téged kérdeztelek meg.
- Óó, értem. Viszont akkor is az vagy! – kötözködtem, majd leültem Harry mellé. Zayn szúrós szemekkel nézett rám, de én csak elnevettem magam.
- Mizujs? – kérdeztem Harrytől.
- Semmi, épp az esélyeimet nézem, hogy le tudom-e győzni Louist.
- Hát... Ha tarolsz egyet első gurításnál, akkor nyerhetsz, ha nem, akkor nincs sok esélyed. – mondtam. – Amúgy meg mi van, ha veszítesz? Semmi. Fölösleges ezen agyalnod.
- Fogadtunk Louisval. – mondta ki hirtelen. Majd folytatta. – Fogadtunk, mégpedig abban, hogy ha veszítek, akkor neked meg kell csinálnod valamit, amit ő mond. Ebben nem is lenne semmi rossz, de én tudom, hogy Louis milyen baromságokat tud kitalálni, ami viccesnek vicces, de akinek meg kell csinálnia... Annak nem nagyon.
- Hogy mi? Ti nem vagytok normálisak! Muszáj megnyerned! Akármit mond, én nem csinálom meg! – tiltakoztam. – Különben is, miért pont velem kapcsolatban fogadtatok?
- Fogalmam sincs, csak úgy jött, és úgy voltam vele, hogy nem fog legyőzni...
- Mert nem is fog! Na, gyerünk, te jössz. És ajánlom neked, hogy az összes bábut eltaláld! – mondtam. Majd Harry odament a pályához, és megfogott egy bowling golyót. Látszott rajta, hogy koncentrál, és végül elgurította. Izgatottan figyeltem, hogy végül mennyit fog eltalálni. Majd a golyó elért a bábukig.
Megkönnyebbülés öntött el, mikor az összes bábut eltalálta Harry. Így már biztos, hogy Harry nyert, és nem kell semmit csinálnom. Mikor Harry közeledett felém, felálltam és megöleltem.
- Szerencséd, hogy az összeset eltaláltad! – súgtam a fülébe.
- Mi lett volna, ha nem találom el? Amúgy szívesen... - vigyorgott. Na erre hirtelen nem tudtam válaszolni. Mi lett volna ha...
- Fogalmam sincs, de az biztos, hogy kitaláltam volna valamit. – nevettem el magam, majd megcsókoltam.

2 megjegyzés: