2012. június 30., szombat


 Sziasztok! Itt a következő rész. Tudom kicsit késve hoztam, és ezért bocsánat... NAGYON, NAGYON köszönöm a komikat meg az értékeléseket! :) <3 Szóval, nem húzom tovább az időt... Remélem tetszeni fog. :) 
                                                                Jó olvasást. :)


27. rész: Bowling

*Ella*

A srácok már az ajtóban álltak, mikor leértünk.
- Mehetünk? – kérdezte Liam. Csak bólintottam egyet, és indultunk is. Már majdnem mondani akartam, hogy autónk nincsen, és sétálnunk kell. Viszont egy nagy fekete autó állt a ház előtt, ugyan az, amivel akkor voltak, mikor kiválasztották a táncost. Elmosolyodtam. Újra lejátszódott előttem, hogy mi történt aznap.
- Minden rendben? - kérdezte Harry, miközben hátulról megölelt. Melegség járta át a testem, majd rájöttem, hogy válaszolni is kéne.
- Persze. - adtam egy puszit neki, majd beültem az autóba, és elindultunk. Mikor rájöttem, hogy Paul vezet, ránéztem Joanara. Mikor észrevette, hogy nézem, elnevette magát. Tudta jól mire gondolok. Mindig is akartunk találkozni Paullal, na meg képet készíteni vele, de nem ez a lényeg. Egyszer fogadtunk, és vesztettem. Úgy voltam vele, hogy úgysem kell megcsinálnom, de ez nem jött be...
- Mi olyan vicces? – hallottam, hogy Louis megkérdezi Joanatól.
- Jaa, semmi. – mondta a barátnőm, de még jobban elkezdett nevetni. Elmosolyodtam, de nevetni nem tudtam. Nekem ez nem olyan vicces, mint Joananak, hisz nem neki kell megcsinálnia, hanem nekem. 
Nagyon gyorsan telt az idő. Észre sem vettem, hogy megérkeztünk. Kiszálltunk a kocsiból, és bementünk a bowling klubba.
- Jó napot! – köszöntünk szinte egyszerre. A tulaj kicsit furán nézett. Gondolom ismerősek voltak neki a fiúk. Majd mosolyogva odajött hozzánk.
- Két pályát szeretnénk kivenni, három órára. – mondtam.
- Rendben. Két pálya... – motyogta magában a tulaj, miközben a gépet nézte. – Kérlek, vegyétek át a cipőtöket, és jó szórakozást.
- Köszönjük. Meglesz. - nevettem el magam. Majd a cipőkhöz mentem, hogy elvegyek egy nekem valót. A többiek, már a pályánál voltak, mikor én átvettem végre a cipőt.
- Szóval, ki kivel lesz? – kérdezte Zayn.
- Szerintem, legyen úgy, hogy egyik csapatban Joana, másikban én, és utána lehet választani. – Joana csak bólintott egyet.
- Jó, akkor én veled leszek. – húzódott hozzám Harry.
- És engem itt hagysz? - sértődött be Louis.
- Dehogy is Loulou, gyere te is ide. – mondta Harry, majd megölelte Louist. Mi így voltunk hármam egy csapatban. Zayn, Liam, Niall és Joana a másikban.
- Én kezdek! – mondta Louis.
- Én meg az utolsó vagyok. – stoppoltam le a harmadik helyet, így Harry lett a második a sorrendben.
 - Ez mi volt? Valaki kijött a formából. – nevette el magát Harry, miután Louis semmit nem talált el.
- Na, majd várd ki a végét Harold! – mondta Louis.
Majd Harry következett. Nem ütötte le az összes bábut, de azért eltalált párat.
- Nem ér kinevetni, oké?! – szóltam előre, mikor én következtem. Hát, igen, mint ahogy előre megjósoltam, nem sült el valami jól az első dobásom. Semmit nem találtam el. Majd megint Louis következett.
- Majd belejössz. – mondta Harry, mikor leültem mellé.
- Vagy nem. Én sosem voltam jó a bowlingban, az már más, hogy szeretek játszani, de jó nem vagyok.
És igazam is volt. Már majdnem vége volt ennek a játéknak, mikor még mindig nagyon kevés pontom volt, és persze utolsó voltam. Louisék, meg versenyeztek az első helyért.
- Mindjárt jövök, csak kérek valami italt. – mondta Joana. – Ti kértek valamit?
- Egy kólát kérek.
- Kettőt.
- Hármat.
- Négyet.
- Én almalevet kérek.
- Én meg segítek. – mondtam. Majd odamentünk a pulthoz.
- Mit adhatok? - kérdezte a tulaj.
- Négy kólát, egy almalevet, egy narancslevet, és... – néztem Joanara.

*Joana*

  
- Én is egy narancslevet kérek.

- Négy kóla, két narancs, és egy almalé, tessék.
- Köszönjük. – mondtuk egyszerre Ellával. Nagy nehezen, de odavittük a srácokhoz az italokat, és még nem is kellett többször fordulnunk. Viszont, mikor visszaértünk, eléggé meglepődtünk.
- Ezek meg mi a francot csinálnak? - A srácok a bowling pályán voltak. Louis, és Harry meg bábuknál feküdtek.
- Mit csináltok ti ott a végén? Mi történt itt? – nevette el magát Ella.
- Két okos tojás egyszerre dobott el két golyót, és megakadt valami odabent. – mondta Liam nevetve. És itt már én sem bírtam ki nevetés nélkül. Hogy jutott ilyen az eszükbe? Úristen...
- Megvan! – kiáltotta Harry. Majd elkezdett kijjebb jönni a lyukból, egy bábuval. Elég viccesen nézett ki, ez az egész helyzet. Alapból nem szabad ennyire bemenni a pályára... Bár ezzel minek is foglalkoznánk.
- Louis, te minek másztál be oda, ha ezen a pályán akadt el valami? – kérdezte Harry Louistól, aki a másik pályán volt.
- Mert, gondoltam innen tudok segíteni, de aztán mégsem tudtam...  - mondta Louis, és ő is egy bábuval jött elő.
- Azt meg minek szedted ki? - kérdeztem Louistól, a bábura mutatva. 
- Ja, ezt? Csak úgy. - mondta.
- Ööö, oké... Folytathatjuk a játékot? - kérdeztem. Erre csak bólintottak és lejöttek a pályáról. Mostantól mindannyian egy csapatban voltunk, és csak az egyik pályán játszottunk.
- Sajnálom, de most nincs üres pálya. Mind a kettő le van foglalva, még egy óráig. – hallottam, hogy a tulaj beszél valakihez. Majd odanéztem. Két lányhoz beszélt, akik néha felénk is néztek. 17 körüliek lehettek, és nagyon szimpatikusnak tűntek.
- Biztos nem lehet megoldani? Több mint egy órát utaztunk ide... – mondta az egyik lány. Nekem meg támadt egy ötletem, és odamentem a pulthoz.
- Nem akarok zavarni, de meghallottam, hogy azért nem tudtok most játszani, mert nincs üres pálya, na meg azt is, hogy igen sokat utaztatok idáig. Ami azt illeti, nyugodtan csatlakozhattok hozzánk, ha akartok. Mi most úgy is csak az egyik pályát használjuk.
- Azt nagyon megköszönnénk. – mondta a barna hajú.
- Biztos nem lenne baj? – kérdezte a másik.
- Nem, dehogy, gyertek. – mondtam, majd megvártam, míg átveszik a cipőjüket. Mikor elindultunk a pálya felé, intettem Ellanak, hogy jöjjön hozzám. Elég furán nézett.
- Öhm... sziasztok! – köszönt a két ismeretlen lánynak, majd rám nézett.
- Nincs üres pálya, és én meg meghallottam a beszélgetésüket, és felajánlottam, hogy nyugodtan csatlakozhatnak hozzánk.
- Értem. Persze, gyertek nyugodtan. Amúgy Ella vagyok. – mutatkozott be a barátnőm.
- Úristen, bocsánat, én meg Joana vagyok. – mondtam, mikor leesett, hogy be sem mutatkoztam.
- Haley vagyok.
- Én meg Sarah. - mutatkoztak be mind a ketten.
- És ők pedig... – kezdtem el mondani, miközben a srácok felé néztem. Viszont mind a két lány hirtelen lefagyott, és akkor esett le, hogy nem biztos, hogy jól cselekedtem, mikor felajánlottam nekik, hogy csatlakozhatnak hozzánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése