2012. június 18., hétfő


Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. :) Barbii nagyon köszönöm a komiaidat annyira jól esnek. :) <3 Persze az értékeléseket is nagyon köszönöm mindenkinek! :)
                                                                      Jó olvasást. :)


 24. rész: The night with 1D

*Joana*

- Akkor most mit csinálunk? – kérdeztem.
- Attól függ... milyen messze van innen egy benzinkút? – kérdezte Louis.
- Max negyed óra. – válaszoltuk szinte egyszerre Ellával.
- Mivel késő van, és ilyenkor már nem lehet látni, hogy kik vagyunk. Eltoljuk a benzinkútig ezt az autót. – mondta Lou.
- Na azt már nem, nem lehetne holnapig várni? Nem messze lakom innen, és simán ki tudjuk tolni a parkolóba az autót. – mondta Ella, miközben a parkoló felé nézett. - És maradhatnátok nálunk holnapig.
- Hát, jó, akkor toljuk a parkolóba. - mondta Louis. Majd nagy nehezen elindítottuk az autót, de rossz irányba.
- Ne arra! A másik irányban van a bejárat a parkolóba. – szóltam hátulról Louisnak, aki a kormánnyal irányította az autót, persze közben tolta is. Ella, Niall, Harry és én pedig hátulról toltuk. Megfordultunk, és betoltuk a parkolóba. – Most jön a neheze, parkolás... – gondoltam magamban.
- Oda kéne leparkolni. – mondta Niall, miközben a velünk szemben lévő üres helyre mutatott. Szerencsére elég nagy hely volt ahhoz, hogy az autók között biztonságosan eljussunk oda és leparkoljunk.
- Jók vagyunk! – mondta Harry, majd csoportos pacsizást csináltunk, ami elég érdekesre sikerült...
- Akkor induljunk. Viszont előtte szólni kéne Liaméknek. - mondtam.
- Felhívom. - mondta Niall és elkezdte kikeresni a számot. Megbeszélték, hogy induljanak el, és mi meg itt megvárjuk őket. Olyan tíz perc múlva meg is érkeztek.
- Harry, már megint? – kérdezte nevetve Liam.
- Igen, jól van, na, bocsánat, többször nem fog előfordulni. – mondta Harry. Erre mindenki elkezdett nevetni. Mi meg Ellával álltunk ott, és néztük őket, jó egy kicsit mi is nevettünk rajta, de mi nem tudjuk, hogy hányszor felejtette már el ezt Harry. Majd elindultunk.

*Ella*

Olyan tíz perc múlva már az utcánkban sétáltunk.
- Itt is lennénk. – álltam meg a kapuban, majd elindultam az ajtó felé. A többiek jöttek utánam. Kicsit szerencsétlenkedtem a kulccsal, de végül sikeresen kinyitottam az ajtót.
- Kértek valamit? – kérdezte Joana, miután bementünk és levettük a cipőnket.
- Azta de király! – mondták szinte egyszerre, mikor meglátták a nappaliban a tv-t. Igen, bevallom, kicsit nagyobb a szokásosnál...
- Mint a 8 éves gyerekek, esküszöm. – mondtam nevetve Joananak. Majd mi is bementünk a nappaliba.
- Nincs kedvetek filmet nézni? – kérdezte a barátnőm nevetve.
- De vaan! – mondták egyszerre.
- Ott vannak a polcon a dvd-k, válasszatok, amit akartok. – mutattam a tévé melletti polcra. Én, meg elmentem popcornt csinálni. Biztos voltam benne, hogy egy zacskó nem elég ezért kettővel csináltam. Mikor visszamentem a nappaliba a két tállal, már elkezdődött a film.
- Azért megvárhattatok volna! – akadtam ki, és leraktam az asztalra a két tálat.
- Ella... max csak egy perce megy, és hányszor is láttad ezt a filmet? – kérdezte Joana vigyorogva, én csak egy csúnya nézéssel reagáltam rá, és ledobtam magam mellé a fotelba. Szerencsére elég sok hely van, így senkinek sem kellett a földön ülnie.
A film felénél, már alig bírtam a szemem nyitva tartani. Joana, meg már rég bealudt mellettem.

*Joana*

Reggel a madarak csicsergésére ébredtem. Hirtelen azt sem tudtam, hogy hol vagyok, de utána rájöttem, hogy Ellánál. A barátnőm mellettem aludt. A szobájában voltunk. Hogy kerültem én ide? – kérdeztem magamtól. Majd nagy nehezen feltápászkodtam az ágyról, és elindultam az ajtó felé. Útközben észrevettem a földön lévő fényképezőgépet, felvettem, és elkezdtem fotózni Ellát, tudom, hogy nem szereti, de muszáj volt, nagyon aranyosan aludt, és egész jó képek lettek. Mindig is imádtam fényképezni, anyu azt mondja, hogy nagyon jó képeket csinálok, de én erre mindig csak annyit mondok, hogy szerintem, lehetne jobb is. Mindegy... úgy sem lesz semmi ebből a fotózásból, mert nagyon nehéz vele elhelyezkedni, és tízből vagy 4 embernek jön be nagyon jól. Ahhoz szerencse is kell, ami nálam nem nagyon van.
Halkan kimentem az ajtón, és elindultam a lépcső felé. Az egész házban nagyon csend volt, ami csak akkor lehetséges, ha a srácok alszanak. Igazam volt, a nappaliban aludtak, egymáson. Louis és Harry a kanapén, egymásba gabalyodva. Zayn, és Liam, pedig a földön. Zayn lába Liamen volt. Elég viccesen néztek ki. Csináltam pár fotót róluk, majd rájöttem, hogy valaki hiányzik. Hol van Niall?

3 megjegyzés:

  1. Alap:D♥
    És ismét egyszerűen nagyszerű lett:)!

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a fejezeteid, nagyon szuperek. :) nem lenne kedved beleolvasni a blogomba? http://whenisawyourfaceiamfeelinglove.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Istenem....Annyira jók a részeid:3
    Csak így tovább:)! Hamar a folytatást!♥:)

    VálaszTörlés