2012. június 1., péntek


Sziasztok! Itt a következő rész! NAGYON köszönöm a komikat meg az értékeléseket!! Remélem tetszeni fog az új rész! 
                                                                        Jó olvasást. :)



20. rész: Actually... how old are you, 8?

*Joana*

- Harry, ki bérelte fel azokat a férfiakat? – kérdezte Ella. - Na, igen erre én is kíváncsi vagyok- gondoltam magamban. Láttam Harryn, hogy elkomorodik.
- Hát, az úgy volt, hogy... – itt egy kicsit megállt.
- Nem muszáj elmondanod. – mondta Ella.
- De elmondom. Az, aki felbérelte ezeket, Caroline volt. – mondta ki a nevet.
- Caroline Flack?! – lepődtünk meg egyszerre Ellával.
- Igen. – mondta maga elé bámulva Louis.
- Miután szakítottunk mániákus lett. Azt hiszi, hogy csak azért hagytam el, mert a rajongóink nem szerették őt. – kezdte el mondani Harry. – Pedig semmi köze nincs a rajongókhoz. Inkább meg kéne köszönnöm nekik, hogy felnyitották a szemem. Ők az elejétől kezdve tudták, hogy ez a nő egy szemét, és csak kihasználja a hírnevem. Szóval, azóta, úgymond üldöz, és üzeneteket küld nekem, na meg ilyen embereket küld rám, mert tudja, hogy ha ő jön, simán elküldöm.
- Hogy az a... – kezdett bele Ella, de már rutinos vagyok ebben és befogtam a száját, így csak magában mondta végig. - Köszi. - mondta, miután befejezte a szitkozódást. - Én mindig is tudtam, hogy valami nem stimmel azzal a nővel.
- Bárcsak én is átláttam volna rajta, már az elején. – mondta Harry maga elé bámulva. Majd néma csöndben ültünk és bámultunk ki a fejünkből.
- Gyertek, menjünk Nando’s-ba! - törte meg a csendet Louis.
Olyan tíz perc múlva el is indultunk a Nando’s felé.
- Nem azért, de nem férünk be egy autóba. - mondta Harry.
- Majd én megyek gyalog, úgy is jól esne egy kis friss levegő. – mondta Ella.
- Jó, akkor megyek veled gyalog, és akkor befértek ti öten. – mondta Harry. -Jézusom, mi lesz még itt? - gondoltam magamban. Majd Ellára néztem, láttam rajta, hogy vigyorog, persze nem feltűnően, csak én láttam...
- Akkor majd ott találkozunk. – mondta Louis, és beültünk a kocsiba.

*Ella*

Mikor Harry egyből utánam mondta, hogy akkor ő is gyalog jön, nem is tudom, fura érzés ment át rajtam, olyan, amit elmagyarázni nem lehet.
- Akkor induljunk mi is. – mondtam, majd elindultunk.
- Amúgy mit mondtál mikor Joana befogta a szádat? – kérdezte pár perc után.
- Azt inkább ne akard tudni. – válaszoltam, mire elnevette magát. – Mi olyan vicces?
- Semmi, semmi. – mondta, de még mindig nevetett.
- Na, jó, most tényleg, mi az?
- Csak eszembe jutott, amit Louis mesélt. Majdnem kidobtak titeket az őrök, mi?
- Már te is kezded? Nem a mi hibánk volt, Louis mutogatott nagyon bénán, lehetetlen volt megérteni. – magyarázkodtam.
- Hát, igen, Loulou elég béna mutogatásban. – na itt elnevettem magam. – Mi az? – kérdezte.
- Loulou... ezen mindig nevetnem kell. Larry Stylinson forever. – mondtam nevetve.
- Játsszunk! – szólalt meg egy kis idő után. Eléggé meglepett.
- Harry, ezt most komolyan gondoltad? Hány éves is vagy, 8?
- Na kösz, ez igazán jól esett. – sértődött meg, és gyorsított a tempóján.
- Jaaj, nem úgy, csak vicc volt. – rohantam utána. Majd mikor megfordult, nevetett.
- Bevetted! – nevetett rajtam.
- Harold Edward Styles, ezt még megbánod! – néztem rá szúrós szemmel. Majd mentünk tovább. – Szóval, mi lenne az a nagy játék? – kérdeztem kihangsúlyozva a nagy szót.
- Én kérdezek, te válaszolsz.
- Mi? Na ne... Már most nem tetszik ez a játék. – vágtam rá egyből. Viszont Harry megint bevetette a kiskutyaszemeket.  - Na, jó, de nincs semmi cikis kérdés, oké?!
- Nincs, esküszöm. Annyira imádom, hogy nem tudsz ellenállni ennek a nézésemnek. – mondta nevetve. Erre én csak beleütöttem a karjába. – Auu.
- Megérdemelted! – mondtam nevetve. – Nos, mi az első kérdés?

1 megjegyzés: