2012. szeptember 12., szerda

Sziasztok! Itt a következő rész! Remélem tetszeni fog. :) Köszönöm a komit és az értékeléseket! És Barbii még egyszer köszönöm a díjat!!! :D <3
                                                                  Jó olvasást. :)

45. rész: The best birthday ever...

*Joana*

- Mivel holnap van a szülinapod, és nem tudnánk megünnepelni, mert a srácok nem lesznek itt, mi meg még nem leszünk Londonban,  így úgy döntöttünk, hogy előre hozzuk egy kicsit. – mondtam, és mire befejeztem a mondatot, Ella odarohant hozzám és megölelt.
- Köszönöm. Te vagy a legjobb barátnő a világon, imádlak! – mondta, miközben úgy szorított, hogy alig kaptam levegőt.
- Én is imádlak! Boldog Szülinapot! - öleltem meg még egyszer. – És ne sírj! - Mondtam, mikor észrevettem, hogy sír. Persze nevetett közben, én meg örültem annak, hogy ennyire jól esik neki, ez az egész, amit szerveztünk. Nem nagy szám, de mindenki itt van, aki fontos.
- Boldog Szülinapot! - mentek oda hozzá a srácok egyszerre és egy doboz volt a kezükben. Igen, mindannyian egyszerre fogták. Elég vicces volt... Majd egy csoportos öleléssel megölelték Ellát. Én közben elővettem a fényképezőmet és csináltam pár fotót róluk.
- Srácok, ezt nem kellett volna... Köszönöm. - mondta Ella, majd leültünk a kanapéra, már amennyien elfértünk rajta… Louis és Niall a földön ültek. Ella pedig elkezdte kibontani az ajándékát. Én tudtam, mit rejt a doboz, mivel kifaggattam Niallt. Eredetileg nem szabadott volna elmondania nekem, nehogy véletlen elmondjam Ellának, de végül addig faggattam Niallt, mire elmondta. Ella izgatottan szedte le a csomagolást, majd kinyitotta a dobozt. Látszott rajta, hogy nagyon meglepődik, mikor meglátta, hogy mi van benne. Ugyanis a dobozon belül egy kisebb doboz volt. Elnevette magát, és bontotta tovább. Még párszor végigcsinálta ezt és végül eljutott az utolsó dobozig. Mint mindegyik, az is külön be volt csomagolva. Kibontotta az egyik oldalát és kinyitotta a dobozt. Egy boríték volt benne. Én meg értetlenül néztem Niallre. Nem az igazat mondta!! Hisz az nem fér bele egy borítékba!

*Ella*

Mikor kinyitottam a borítékot és megláttam, mi van benne, nem hittem a szememnek.
- Úristen... Ti nem vagytok normálisak!!! – mondtam még mindig kikerekedett szemekkel. Ugyanis egy repülőjegy volt benne, ami Párizsba szól.
- Ja igen, mielőtt megnyugodnál... Mi is megyünk veled. - mondta vigyorogva Louis. Én meg konkrétan a nyakába ugrottam. Több álmom is van, az egyik, hogy eljussak Párizsba, és ezt tudták! Tudták és valóra váltották, hisz nyári szünet végén irány Párizs!!!
Miután végigöleltem mindenkit, visszaültem a kanapéra és a repülőjegyet bámultam.
- Nem unod már? – kérdezte nevetve Niall.
- Ja, bocsi... Csak még mindig nem hiszem el. – mondtam fülig érő szájjal, és visszaraktam a borítékba a repülőjegyet.
- Gyere, rendeltünk pizzát. – indult el Niall a konyha felé. Én meg mentem utána.
- Ella! – szólt Joana utánam, a lépcső felöl. – Mivel csak a srácoktól kaptad a Párizsi utat... Boldog szülinapot! – nyújtott oda nekem egy kis dobozt.
- Joana... Tudod, hogy... – kezdtem bele a mondatba, de ő közbe szólt.
- Tudom, tudom, ugyan az amit minden évben elmondasz, inkább bontsd ki. – mondta mosolyogva, én meg kinyitottam a kis dobozt.
- Úristen, ez... ez az amit... - beszéltem össze-vissza, erre Joana csak bólintott egyet. – Köszönöm. – mondtam, majd megöleltem. Kivettem a tartóból a fülbevalót, és beraktam a fülembe. – Na, hogy áll? – kérdeztem és úgy fordultam, hogy lássa a fülbevalót.
- Nagyon jól. – mondta nevetve Joana, azon, hogy jobbra-balra fordulok egyfolytában előtte. – Gyere, menjünk enni, és aztán kezdődjön a buli!!! – fogta meg a kezem és húzott a konyha felé. Az asztalon vagy nyolc pizza volt, és sokféle... Én egyből a sonkás kukoricásat kezdtem el keresni, és végül meg is találtam. Elvettem egy szeletet, és mivel nem volt több szék, felültem a pultra. Nem sokkal később Joana is felült mellém, viszont ő egy gombás pizzát evett.
- Héé, ez ki volt? - kérdezte Zayn egy kis csönd után.
- Mi, ki volt? – tettem fel neki a kérdést egyből.
- Háhh ez jóó, Miki volt? – mondta Louis. Én meg nem bírtam ki, hogy ne nevessek rajta. Igazi favicc volt, de én ezeken mindig is tudtam, és tudok nevetni.
Végül folytattuk a csendben evést, Zayn meg nem kapott választ, hogy ki volt, mi meg nem tudtuk, hogy mi történt...
Nem kellett sok idő, és az összes pizza elfogyott. Nem csoda, hisz mindannyian nagyon éhesek voltunk. Egymásba raktuk a dobozokat, és úgy hagytuk ott az asztalon őket. – Majd később kidobom. – gondoltam magamban.
Kimentünk a nappaliba, Niall benyomta a zenét, és elkezdődött a buli. Csomót röhögtünk és hülyéskedtünk. Joanaval felálltunk, hogy táncoljunk, amiből inkább ugrálás lett, de a lényeg, hogy jól éreztük magunkat.
- Várj, ne, vissza!! Ez jó!! – szóltam Liamnek aki valami jó számot keresett a laptopon, mert már végigment az egész, amit beterveztek. Liam mosolyogva rám nézett és visszament az előző számra, és elindult. Az a bizonyos első pár hang a what makes you beautiful-ból. Joanaval egymásra néztünk és mikor elkezdődött Liam szólója, vele együtt énekeltünk. Konkrétan a srácok egy ideig csak néztek minket és röhögtek, mi meg nem foglalkoztunk velük. Csak ugráltunk és énekeltünk, mint régen, amikor nem is ismertük őket igazából. A szám végére már mindannyian énekeltünk, viszont már a kanapén és a földön ülve.
Nagyon jól éreztem magam, és ez volt az eddigi legjobb szülinapom.
- Ella, tudsz jönni egy kicsit? - hajolt oda hozzám Harry.
- Persze. - Mondtam, majd gyorsan felálltam. Fogalmam sem volt, hogy hova akar menni. Megfogtam a kezét, és követtem. A szobám ajtaja előtt megállt, kinyitotta, majd bementünk. Most már tényleg nem tudtam, mit akar. Becsukta az ajtót, én meg leültem az ágyamra, és felhúztam a lábam. Kíváncsian néztem rá, ő meg csak mosolygott... Tudtam, hogy direkt csinálja ezt, hisz jól tudja, hogy ezzel csak még kíváncsibbá tesz.

2 megjegyzés: