2012. október 11., csütörtök

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. Köszönöm az értékeléseket és a komit is! 
                                                                     Jó olvasást. :)

52. rész: Nando's and Haribo

*Joana*

- Hova menjünk? – kérdeztem Nialltől, miközben már az utcán sétáltunk.
- Mondjuk, Nando’s?
- Annyira egyértelmű volt, hogy ezt fogod mondani. – nevettem el magam.
- Most miért? Csak azt nem mondd, hogy nem szereted!
- Szeretem, csak... – kezdtem el mondani, de elgondolkoztam... Nem tudtam folytatni a mondatot. – Mindegy. A lényeg, hogy siessünk, mert éhen halok.
Innentől csendben sétáltunk kézen fogva, egészen a Nando’s-ig.
- Mit kérsz? – kérdezte, mikor bementünk.
- Lifestyle menü, kólával, de fizetem én.
- Aha, persze, még mit nem. – mondta, majd rendelte is a menümet, és magának is ugyan azt.
- Hova üljünk? – kérdeztem a tálcámat fogva, miközben körbefordultam, hogy megnézzem, hol van hely.
- Nekem mindegy, csak ne az ajtóhoz közel, mert akkor nem lesz egy perc nyugtunk sem.
- Ott jó lesz? – kérdeztem a sarok felé mutatva.
- Az j... nem jó, mert csomóan mennek arra, ott vannak a mosdók.
- Akkor mégsem mindegy, hogy hova ülünk. - mondtam nevetve, majd az egy asztalos boxok felé vettem az irányt. – Onnan pont elmennek. Siessünk, mert el fogják foglalni. – mondtam, majd elkezdtem sietni. Egy férfire majdnem ráborítottam a tálcám tartalmát, de szerencsére, jó reflexekkel rendelkezett, és kiugrott előlem.
- Bocsánat. – mondtam, miközben siettem tovább az asztalhoz. Majd végül odaértem, és még üres volt. – Na, jó vagyok, vagy jó vagyok? – kérdeztem vigyorogva Nialltől, aki jóval mögöttem komótosan sétált, így kicsit várnom kellett, míg ideért az asztalhoz.
- Csak a fél Nando’s nézett meg téged, de jó vagy, hisz miénk az asztal. – mondta nevetve. Én csak megvontam a vállam, és elkezdtem enni. Annyira jól esett végre...
Egész gyorsan végeztem az evéssel, sőt még gyorsnak is lehetne mondani, mert még Niall sem fejezte be előttem.
- Majd ne felejtsünk el gumicukrot venni. – szólaltam meg egy evés miatt hosszú csend után. Niall szeme egyből felcsillant.
- Louis-nak!
- Akkor én nem is kapok. Jól van, ezt megjegyeztem. - mondta szomorú fejjel.
- Hát... Ha jó leszel, kaphatsz te is. – vigyorogtam. Majd megittam a poharamban lévő maradék kólát, és elindultunk a kijárat felé.
Miközben a bolthoz sétáltunk, Niall nem szólt hozzám. Akaratlanul is elnevettem magam rajta.
- Most komolyan besértődtél? – kérdeztem még mindig nevetve. Viszont semmi válasz nem jött. Most komolyan... Hány éves is? Talán 5?
A bolt körülbelül tíz percre volt a Nando’s-tól, és már majdnem a bejáratnál voltunk, mikor kezdett elegem lenni ebből a csöndből. Idegesített. Viszont az biztos, hogy nem én fogok elsőnek megszólalni, hanem ő. Úgyhogy ez van...
Bementem az ajtón, ő meg jött utánam, még mindig csendben. Miközben a sorok között mentem, végig mosolyogtam, de persze ezt nem láthatta, mert mögöttem jött.
Mikor az édességekhez értem, megkerestem, hogy hol vannak a Haribo gumicukrok, és válogatni kezdtem. Nagyon sok fajta volt, így vagy tíz perce néztem, melyik lenne a legjobb, de, még mindig nem tudtam dönteni.
Végül, már csak kettő versenyző maradt, és mindkettőből egy-egy zacskó volt a kezemben. Mikor már majdnem ott voltam, hogy mindkettőt megveszem, Niall hirtelen megfordított, és a szemembe nézett. Kicsit meg is ijedtem, mert teljesen azt hittem, hogy elment valamerre, miközben én itt vacillálok a gumicukrok között. Pár másodpercig még egyenesen a szemembe nézett, majd végigsimított az arcomon, amitől kirázott a hideg, de jó értelemben. Egyre jobban közeledett felém, és megcsókolt. Konkrétan majdnem elejtettem a két zacskó gumicukrot a kezemből. Ez most valahogy más volt. Elmagyarázni nem tudnám, hogy miért, de más.
- A kettő között nem lehet dönteni, mindkettő ugyan olyan jó. – mondta a homlokát az enyémhez döntve.
- Akkor mindkettő. – mosolyodtam el, majd adtam egy puszi neki. Összekulcsolt kézzel indultunk el a pénztárig a két csomag gumicukorral. Elég vicces lehet, hogy ennyi idő volt kiválasztani egy, vagyis két csomag gumicukrot, de nem tehetek róla...
Már épp mi következtünk a sorban, mikor hirtelen ötlettől vezérelve, elengedtem Niall kezét, és visszasiettem az édesség sorhoz. Elvettem egy csomag szív alakú gumicukrot a polcról, és siettem is vissza a pénztárhoz. Niall már a kijáratnál volt, viszont nem egyedül. 

3 megjegyzés:

  1. nagyon jóóó. siess a kövivel! :)))
    bár hiányoltam belőle az Ella-s részt :DD

    VálaszTörlés
  2. Fú, kivel?
    A fenébe is, mindig olyan jókor fejezed be! :D

    VálaszTörlés
  3. Azt a kutyaxDD
    Imádom!
    Tökéletes, és ne merj rajta semmit változtatni!:)
    Ügyes vagy hamar részt!♥

    VálaszTörlés