2012. december 20., csütörtök


Sziasztok! A blog megkapta a 2. díját, amit NAGYON köszönök Tündii-nek!! :D <3










1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 blognak!


11 dolog magamról: 

1. Már nagyon várom a karácsonyt. *-*
2. Kiss you klipjét is iszonyatosan várom. :D <3
3. 16 éves vagyok.
4. Mikor kijöttek az európai turné dátumok, majdnem úgy volt, hogy el tudok menni a berlini koncertre, de aztán nem lett belőle semmi... :(
5. nagy álmom kijutni Londonba, és találkozni 1D-vel, na meg Austin Mahone-al és barátjával Alexel is... <3
6. Valószínűleg nem sokára elkezdek egy másik blogot, ami kicsit el fog térni ettől a blogtól, de persze az is 1D-ről fog szólni... Remélem azért azt is fogjátok olvasni. :D
7. A Take Me Home albumról, a Kiss You, és a Heart Attack, a kedvencem. Viszont, persze az összes számot imádom! <3
8. Imádok táncolni! :D 
9. Directioner forever :D <3
10. Nem sok blogot olvasok, viszont amiket olvasok, azok mind nagyon jók! Ez volt a legfőbb ok arra, hogy én is belekezdtem ebbe a blog írásba, mert gondoltam miért ne? :D Most meg megkaptam a 2. díjat!! :D <3
11. Épp infó órán válaszolok a kérdésekre, és írom meg ezt az egész díjas dolgot... :D Bár csak este rakom fel... (igen, és ez egy közérdekű közlemény volt)

Válaszaim a 11 kérdésre:

1. Ki a kedvenced? Mindegyikőjüket ugyanannyira imádom, viszont ha választani kell, akkor Harry. :)
2. Miért? Hát... Igazából mikor megismertem őket, a szeme, göndör fürtjei voltak azok amik megfogtak. <3 De persze, nem ez a legfőbb ok arra, hogy miért, egy teljes regényt tudnék írni erről... :D 
3. Melyik a kedvenc albumod? Take me home és Up all night :D nem tudok választani...
4. Rendszeresen olvasod a blogom? Igeeen, és imádom!(bocsi, hogy nem szoktam komizni... Viszont általában mindig esténként telefonról szoktam olvasni, és úgy kicsit hosszadalmas lenne bejelentkezni hozzá, meg hasonlók... Szóval igen az ok az hogy lusta vagyok. :D de IMÁDOM a blogod!!!)
5. Van kedvenc bandád/énekesed az 1D-n kívül? Igen, van, Austin Mahone, Cody Simpson, Little Mix, Union J. :)
6. Mi a véleményed Taylor-ról? Hátöö... Amit így elsőre leírnék róla, az nem lenne valami szép... Igazából sose kedveltem Taylort, most meg nem tudom mit higgyek róla. A lényeg hogy nagyon nem csípem.
7. Kedvenc csoki? Az Oreo-s milkaaa :D <3
8. Van twittered? Van. :D (btw @Dori1519)
9. Ha van, követed a srácokat? Perszeee, mikor csináltam twitter profilt, akkor a barátnőm után ők voltak az elsők akiket bekövettem, ez alap. :D
10. Az osztályodban hány Directioner van még? 3 :)
11. Kedveled Rita Ora-t, és Ed Sheeran-t az 1D-n kívül? Rita Ora-t annyira nem kedvelem, viszont Ed Sheerant imádom! :)

Az én 11 kérdésem:

1. Mióta szereted a 1D-t?
2. Hány éves vagy?
3. Rendszeresen olvasod a blogom?
4. Ha elkezdenék egy másikat, akkor azt olvasnád? 
5. Melyik a kedvenc számod az új albumról?
6. Mit gondolsz Haylor-ról?
7. Van twittered? 
8. Ha igen, meg tudod adni? (bekövetlek :D)
9. Mi az az első öt hely, ahova el szeretnél jutni?
10. A 1D-n kívül milyen előadókat szeretsz még?
11. Már nem tudom mit kérdezzek szóval az utolsó pedig ez...: Ha egy olyan helyzetbe kerülnél,  hogy vagy mindegyikőjükkel pár percet, vagy csak az egyikőjükkel, akit te választasz, egy napot tölthetsz el, melyiket választanád? :) 

Blogok: 

http://mystoryandthe1d.blogspot.hu/

http://harryzayn1d.blogspot.hu/

Mivel gondolom annak nem lehet visszaküldeni akitől kaptam szóval ennyi lenne... :/ Nem olvasok többet. :)

u.i.: Bocsánat, de csak holnap tudom hozni a részt, viszont ígérem extra hosszú lesz!! Na meg mivel most szünet lesz megpróbálok minél több részt hozni! :)

1 megjegyzés: