2012. december 12., szerda

Sziasztok! Itt a következő rész. Igyekeztem hosszabbat írni, mivel több mint egy hete nem volt új rész. Remélem tetszeni fog. :)
                                                                 Jó olvasást. :)

64. rész: The first rehearsal

*Zayn*

Mikor hazaértem teljesen sötét volt az egész házban. Gondoltam mindenki alszik már, hisz mégis hajnali 2 óra volt. Viszont tévedtem.
- Jézusom. – kiáltott fel mellettem valaki, és rájöttem hogy Ella volt az.
- Sss, nyugi. – nevettem el magam. – Te mit csinálsz ilyenkor?
- Csak inni jöttem le, viszont én is kérdezhetném ezt tőled, te csavargó. – mondta, miközben bementünk a konyhába. Felkapcsoltam a lámpát, Ella pedig akkor már a pulton ült egy pohár vízzel a kezében.
- Kényelmes a pólója, mi? – kérdeztem direkt, mikor megláttam, hogy Harry egyik pólója van rajta.
- Hát, khm... Ja, az... – mondta Ella elpirulva, én meg csak mosolyogtam rajta.
- Na, én megyek, mert fáradt vagyok. – mondtam, viszont mielőtt elindultam volna felfele a lépcsőn, Ella szólt, hogy ő is jön, így együtt mentünk fel az emeletre.
- Akkor jó éjt. – mondtam halkan.
- Neked is. – mondta, majd bement Harry szobájába. Én a fürdöszobába mentem, lezuhanyoztam, és fogat mostam. Majd végre a szobámba értem, ahol csak egy dolgot csináltam: ledobtam magam az ágyra, és már aludtam is.

*Harry*

Mikor felébredtem, még Ella aludt. Méghozzá nagyon aranyosan. Elmosolyodtam, és csak néztem, miközben alszik mellettem.
Ekkor támadt egy ötletem, ami miatt biztos vagyok, hogyha megtudja, meg fog ölni, de megéri kockáztatni. Telefonomért nyúltam, majd lefotóztam, és végül twitterre ezzel a szöveggel raktam ki: „Jó reggelt!! Nem is kezdődhetne jobban a nap, mikor reggel a szerelmed mellett ébredsz fel. <3
- Mit csinálsz? – szólalt meg Ella hirtelen mellettem.
- Semmit. – mondtam, lehet túlságosan hirtelen, de szerencsére még túl reggel volt neki, hogy bármi is gyanúsnak tűnjön a viselkedésemben. - Hogy aludtál? – kérdeztem felé fordulva, mire ő elmosolyodott.
- Jól, és te?
- Én is. – feleltem a kérdésére, mire ő elnevette magát. – Mi az? – kérdeztem már én is nevetve.
- Semmi, semmi. – mondta végül, mikor fölé hajoltam.
- Aha persze. – mosolyogtam, miközben mélyen a szemébe néztem.
- Jóóóóó reggelt!! Keljetek fel, álomszuszékok, mert próbára kell menni! - hallatszott, be a szobába kintről, ahogy valószínűleg a szembe lévő szobába, tehát Niallékhoz kopog be Louis, majd hallatszott a reagálása Niallnek is, mivel valószínűleg Lou csak úgy berontott a szobába.
- Következők tuti mi leszünk. - mondta nevetve Ella.
- Tudom. – mondtam, majd megcsókoltam. Következő percben, már hallottuk, ahogy Louis hozzánk szól be, viszont ami meglepett az az, hogy nem nyitott be. Bár, nem mintha annyira zavart volna.
- Na, készüljünk, mert el fogunk késni. – szakította meg Ella a csókunkat, mire én csak megráztam a fejem.
- Nem nyitott be, szóval nem olyan sürgős. – vigyorogtam.
- Aha persze, és... – kezdett bele Ella a mondatba, de én egy csókkal félbeszakítottam, ő pedig a hajamba túrva csókolt vissza.
- Na, gyerünk. Mennünk kell. – szakította meg a csókunkat újra, majd kissé eltolt magától, és így pont ki tudott bújni alólam. Én csak hanyatt dőltem az ágyon és néztem, ahogy áll és várja, hogy én is felkeljek.
- Nekem nincs kedvem sehova menni... – mondtam, miközben behunytam a szemeimet.
- Pedig muszáj lesz. Sőt, ma van az első próba, kíváncsi vagyok, mit táncolunk, szóval gyerünk! – mondta Ella vigyorogva, és már ment is a bőröndjéhez, mivel még nem volt ideje kipakolni.
Végül, lassan, de én is nekiálltam készülődni. Olyan fél óra múlva, készen is voltunk, és együtt mentünk le a lépcsőn.
- Pont időben! Paul most ért ide értünk. Indulunk! – mondta Liam. Mire én csak nagyot néztem. Hisz volt egy nagy baj... Iszonyatosan éhes voltam.
- Kérsz? – jött vissza mellém Ella, igazából hirtelen azt se tudtam hol volt, viszont mikor ránéztem, meglepődtem.
- Ezt honnan vetted?
- Tudod... Erre jók, a legeslegjobb barátnők. – mondta vigyorogva Ella, miközben Joanaval összenéztek.
- Khm... Hallottátok! – mondtam a srácoknak.
- Azt, hogy erre jók a legeslegjobb barátnők? Nem a barátnőid vagyunk. – mondta vigyorogva Niall.
- Hahaha... nagyon vicces. – mondtam Niallre nézve, de a végén elnevettem magam.
- Tessék. – adta végül oda Ella az egyik szendvicset.
- Köszi. – mondtam, miközben adtam egy puszit neki, és a szendvicseket majszolva indultunk el a többiek után. Beültünk az autóba, és már indultunk is.

*Joana*

Az út körülbelül tíz perc volt. Amin meglepődtem az, az, hogy igazából mi is csak ma tudtuk meg, hogy pontosan hol lesz a próba, és így is egész sokan voltak a bejáratnál. Hát igen... Mondjuk ezen nem kéne meglepődnöm, hisz a directionerek, bármit kiderítenek, de most komolyan... Bármit.
Szóval, mi Ellával csak gyorsan bementünk az épületbe, a srácok pedig még osztottak pár autógrammot, meg pár fotót is csináltak a rajongókkal.
Ella elment átöltözni, hisz nemsokára elkezdődik a próba. Láttam, hogy a srácok, már jönnek befele, így a bejárathoz mentem, és mikor beértek, indultunk Paul után. Végül egy nagy teremben kötöttünk ki, ahol már bent volt az összes táncos, közük Ella is, és mikor megláttam, hogy kivel beszélget, egyből odasiettem hozzájuk.
- Danielle, ő itt a barátnőm Joana Gilbert. – mondta Ella, egyből mikor mellé értem.
- Szia! Danielle Peazer. – nyújtotta a kezét Danielle felém. Kezet fogtunk, és én csak vigyorogni tudtam, miközben Elláék a táncról beszéltek.
- Bocsánat, mindjárt jövök. – mondta Danielle, majd a terem bejárata felé indult. Mikor Ellával utána néztünk, egyből megértettük, hova sietett el ilyen hirtelen.

*Liam*

- Szia. - ölelt át hirtelen valaki hátulról, vagyis inkább úgy mondom, hogy Danielle, hisz egyből tudtam, hogy ő az.
- Szia! – fordultam szembe vele. – Hiányoztál. – mondtam, miközben csak öleltük egymást, majd megcsókoltam.
- Te is nekem. – mondta mosolyogva.
- Gyerünk, kezdjük a próbát! – hallottuk, ahogy Paul rászól mindenkire, igen... beleértve minket is. Nagyon nem volt kedvem ehhez, de hát a munka kötelez. Mi a srácokkal a terem egyik oldalába mentünk próbálni, a táncosok pedig a másikba. És ezzel elkezdődött egy jó hosszú, egész napos próba. Amit mi a srácokkal mindig is elhülyéskedünk, jól érezzük magunkat, de igazából, elég fárasztó...

*jó pár óra múlva, a próba végéhez érve*


- Jól van. Ennyi volt mára! – mondta Joe. Nem is tudom hányszor próbáltuk el a táncosokkal csak azt az egy számot, mivel pár nap múlva forgatni kezdünk, nekik meg kellett tanulniuk a táncot, nekünk meg tudni kell, hogy ki miért, és hova fog majd menni a klipben.


*Joana*

Mivel nekem nem volt különösen dolgom egész nap, még jó hogy általában, mindenhova magammal viszem a fényképezőmet. Szinte végig fotóztam őket, és szerintem egész jó képek is készültek.
- Jók voltatok. – mondtam Niallnek, mikor odajött hozzám, és adott egy puszit.
- Köszi. – mosolygott, és ledobta magát a székre.
- Csak nem elfáradtál?
- Hát, de... Tudod milyen fárasztó végig hülyéskedni az egész napot?
- Kellett nektek végig hülyéskedni. – nevettem el magam.
Egész gyorsan összeszedtük a cuccunkat, majd olyan hat óra fele léptünk ki az épületből. Pár rajongó várakozott kint, így miközben a srácok megálltak pár percre, mi Ellával kicsit arrébb várakoztunk. Mikor észrevettem, hogy valaki közeledik felénk. Kicsit tartottam tőle, mert elég ijesztő volt, ahogy céltudatosan jön felénk egy ismeretlen ember, de egyre ismerősebbnek tűnt, ahogy közeledett. Mikor felismertem ki az, csak nagyot néztem, amit Ella észre is vett. Hát mit ne mondjak, ő is nagyon meglepődött.
- Sziasztok! – ért oda hozzánk, az eddig ismeretlen ember.
- Szia! – köszöntünk egyszerre Ellával.
- Hát te? – kérdeztem még mindig meglepetten.

2 megjegyzés: