2012. december 28., péntek

Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszeni fog. Köszönöm az értékeléseket! :)
                                                               Jó olvasást. :)

67. rész:  A week later



*Ella*

Egy hét telt el azóta. Egy teljes hete rágódom ezen az egész Abbie-s dolgon. Lehet fel kellett, volna hívnom? Hisz ha akart volna, akkor simán elérhetett volna, nem? Lehet nincs igazam... Úgy gondolom, ha nagyon akar, megtalál. Nem fogok megint én azzal bajlódni, hogy valahogy kapcsolatba lépjek vele. Igazából érdekel az igazság, érdekel az, hogy jól láttam-e azt, amit láttam, vagy mégsem Abbie volt az. Bár, a napok folyamán egyre jobban annál tartok, hogy nem ő volt. Hisz ez hülyeség... Joananak még mindig nem mondtam el. Igazából ő már túllépett ezen. Mindig mondja, hogy hagyjam ezt az egészet, és gondoljak arra, hogy most hol vagyunk és hogy nemsokára forgatás. Vagyis a nemsokára, az holnap van. Igen, holnap lesz a forgatás első napja, és izgulok, egyben pedig nagyon várom. Biztos kész káosz lesz a holnapi nap, hisz a srácokkal egy forgatás elég nehezen mehet. – itt elnevettem magam, miközben elképzeltem, hogy minden mást csinálnak csak azt nem, amit kéne...
- Mi olyan vicces? – jött be Harry a szobába, és leült mellém az ágyra.
- Semmi. – mondtam nemes egyszerűséggel, azonban Harry még mindig kíváncsian próbálta elkapni a tekintetem. – A forgatáson gondolkoztam.
- Izgulsz mi? – mosolyodott el, mire én csak bólintottam. – Pedig nem kell.
- Azért biztos benned is van egy kis izgulás. – mosolyodtam el.
- Bennem nincs! Max majd Louis lesz bezsongva holnap.
- Hűű, hát az akkor jó lesz... – nevettem el magam.
Mivel már mindketten alváshoz készek voltunk, és elég későre járt ahhoz képest, hogy holnap igen korán fogunk kelni, hozzá bújtam, ő pedig átölelt. Majd még egy kicsit beszélgettünk, aztán mindkettőnket elnyomta az álom. 



*Joana*

- Jóóó reggelt!! – rontott be Louis a szobába. Nem is tudom hány óra lehetett, viszont azt tudom, hogy én még nem tudok felkelni. Igazából ennyi volt az ébresztő, mivel Lou már ment is ki, és ha jól hallottam, Harryékhez ment be utánunk.
- Hány óra van? - kérdeztem, vagyis inkább lehet csak nyöszörgésnek lehetett mondani, mivel még félálomban voltam. Éreztem, hogy Niall felül az ágyban, és gondolom a telefonjáért nyúlt, mivel mondta is az időt.
- Ez nem normális... Hajnali négy óra van! – mondta, miközben hanyatt feküdt az ágyon.
- Minek kell ilyen korán felkelni? – kérdeztem még mindig csukott szemmel.
- Mondjuk, ha most felkelünk, tuti időben elkészülünk, ebben igaza van, de én most még fel nem kelek. – mondta Niall, mire én elnevettem magam.
- Oké, akkor maradjunk még. – mondtam, miközben hozzá bújtam.
- Maradhatunk, de én már nem tudok vissza aludni.
- Én sem. – nevettem el magam. Igen fáradt voltam még, de visszaaludni már nem tudtam volna.
Végül még egy kicsit maradtunk, aztán elkezdtünk készülődni. Én bevonultam a fürdőszobába, amit lehet Niall egy kicsit ellenzett, volna hirtelen, de én gyorsabb voltam, mint hogy bármit is tudott volna mondani.
Mivel csak úgy gyorsan kikaptam egyik fehér pólómat, majd a farmeromat a szekrényből; nem volt valami változatos összeállítás, de hát ez van;. Végül feltettem egy kis sminket és már készen is voltam. Mikor visszamentem a szobába, Niall már nem volt ott. Hát igen, biztos éhes volt.
Énis lementem a konyhába. Nagy meglepetésemre egy tál fogadott, teli szendvicsekkel.
- Ki volt ilyen angyal, hogy csinált reggelit? – kérdeztem, miközben már el is kezdtem enni.
- Ella. – jött egyszerre mindenkitől a válasz, mire barátnőmre néztem.
- Most visszaadtam a múltkorit. – mondta mosolyogva. Na igen... És ezzel meg is mentett.
Mikor már mindenki, mindennel kész volt, leültünk a kanapéra, kivéve Liamet és Louist, mivel ők a földön ültek, és eredetileg tv-t néztünk volna, de végül csak beszélgettünk.
- Paul hívott, mindjárt itt van. – mondta Liam, mikor lerakta a telefont. Én gyorsan felrohantam az emeletre a sapkámért és az egyik fekete sálamért, na meg persze a fényképezőgépemért. Gyorsan még bementem a fürdőszobába is.
 - Indulás a forgatásra! - gondoltam magamban.
Még utoljára átgondoltam, hogy mindenem megvan-e, majd elindultam lefele a többiekhez. Pont a lépcső aljához értem, mikor csöngettek.
- Nyitom. – mondtam, és már nyitottam is a bejárati ajtót. Viszont azzal találtam szembe magam, akire egyáltalán nem számítottam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése