2012. május 14., hétfő


 Itt a 15. rész. Remélem tetszeni fog. Köszönöm a komikat, meg az értékeléseket! :) 
                                                                                           Jó olvasást! :)

15. rész: The call and the tickets

*Ella*

Igaz csak hat óránk volt, de nagyon lassan telt el. Sőt, még a fizika dogát is elfelejtettük Joanaval, így az sem sikerült túl fényesen. Megbeszéltük, hogy elmegyünk Nando’s-ba, és utána átmegyek hozzá, hogy felhívjuk Gemmát. Szokásosat, Lifestyle menüt ettünk, nagyon éhesek voltunk így hamar elfogyasztottuk. Mielőtt indultunk volna, mindketten kértünk egy-egy shaket. Útközben mindenféléről beszélgettünk, és közben szürcsöltük a shake-ünket. Kicsit izgultam, hogy fel kell hívnom Gemmát.
- Szóval, felhívom, elmondom, ki vagyok, és hogy mit akarok, majd odaadom neked, az úgy jó? - mondta Joana. Én csak bólintottam egyet. A szobájában ültünk, és már kereste is a számot.
- Szia! Joana Gilbert vagyok, nem zavarok? - beszélt a telefonba. - Hát, igazából nem a jegyek miatt hívlak, hanem a barátnőm szeretne egy szívességet kérni tőled. Adom, jó?- Köszi, szia!  - mondta, majd odanyújtotta a telefont nekem.
- Szia! Ella Hewitt vagyok, Joana barátnője. - szóltam bele a telefonba.
- Szia! Gemma Styles. Mond csak, mi a baj? Miben segíthetek? - kérdezte nagyon kedvesen.
- Hát, az van, hogy tegnap... - kezdtem bele, és elmeséltem neki tömören az egészet. - Szóval nagyon béna voltam, és azt szeretném kérni, hogy tudnál szólni Harrynek, hogy nem azért nem hívom fel, mert nem akarom? - Persze, szívesen segítenék, és szólnék neki, de szerintem jobb lenne személyesen elmondanod neki. - mondta Gemma, majd valakivel sugdolódzott, én meg nem tudtam, hogy mi van.
- Szia Ella! Mi a baj? - szólt bele Harry a telefonba. Én lefagytam, nem tudtam hirtelen megszólalni, nem gondoltam volna, hogy ott van Gemma mellett.
- Öö... Szia! - nyögtem ki pár perc után. - Az a baj, hogy béna voltam, és benne hagytam a cetlit a farmerem zsebében, amit reggel a mosógépben találtam meg, és lekopott a papírról a számod, de szerencsére Joana tudja Gemma számát, ezért, hívtuk őt, hogy szóljon neked. - fejeztem be a történetem. Hallottam, hogy nevet, én meg éreztem, hogy pirosodom. Legalább most nem látja! - Ne nevess, ez nem vicces! - szóltam rá, de már én is nevettem.
- Jó, oké, nem nevetek, de ez akkor is vicces. - mondta, majd megint kitört belőle a nevetés.
- Jól van Harry Edward Styles, én szóltam, hogy nem tudlak felhívni, majd a koncert után találkozunk. További jó délutánt. - kezdtem el játszani a megsértődöttet, de Harry közbeszólt.
- Jó, jó, oké, befejeztem, csak ne tedd le!
- Nem teszem, le, csak kíváncsi voltam, hogy reagálsz erre. - mondtam vigyorogva. Joana jót szórakozott ezen a beszélgetésen, alig bírta visszatartani a nevetését.
Harryvel megbeszéltük, hogy koncertig nem tudunk találkozni, mert amikor neki jó lett volna nekem nem, és fordítva. Szóval kemény egy hetet kell várnom...

*Joana*

Meglepődtem, hogy Harry ott volt Gemmánál a szobában, Ella egész hamar beleszólt a telefonba Harry után, ezért meg is dicsértem. Tudom jól, hogy nagyon könnyen zavarba jön, és akkor össze-vissza beszél.
- Akkor hétfőn találkozunk. Szia! - köszöntem el Ellától az ajtónkban.
- Szia! - köszönt ő is, majd elindult hazafelé.
Sajnálom, hogy nem tudunk találkozni hétvégén, de mindkettőnknek van programja, és még sokat is kell tanulni.
Visszamentem a szobámba, és láttam, hogy kaptam egy sms-t.
„Szia! Tudom, nemrég beszéltünk, de teljesen elfelejtettem. Ha neked is jó, akkor találkozzunk ma a parkban, 6 óra körül, és akkor odaadom a jegyeket. Addig is jó délutánt! Gemma xx”
Visszaírtam, hogy ott leszek, majd rájöttem, hogy egy óra múlva 6. Kedvem támadt egy sétához, így elindultam. Kicsit elszaladt az idő, és nem számoltam azzal, hogy ha a parkkal ellenkező irányba indulok el, akkor vissza is kell menni, ezért 6 után pár perccel értem a parkba. Gemma már ott volt.
- Szia!
- Szia! - köszönt ő is. - Hát akkor, ezek lennének azok a VIP jegyek. - mondta mosolyogva, és odaadta őket.
- Nagyon köszönöm, és bocsánat hogy délután zaklattunk.
- Nincs mit, szívesen segítettem, és miért kérsz bocsánatot? Inkább én köszönöm, hogy felhívtatok. Láttam Harryn, hogy valami baja van, és mikor hívtatok, akkor sikerült kiszednem belőle, hogy mi az.
- Tényleg? - lepődtem meg. Majd megcsörrent a telefonja.
- Bocsi, de nekem most mennem kell. - mondta, miután lerakta a telefont. - Jó koncertet, és biztos vagyok benne, hogy még fogunk találkozni. - köszönt el.
- Oké, szia! Hát, remélem, hogy még fogunk. - mondtam, majd elindult. - Várj, és mikor fizetem ki neked a jegyeket? - kiáltottam utána.
- Nem kell semmit kifizetni, ingyen szereztem. - kiáltott vissza, majd sietősre vette a tempót.
- Jézusom, ingyen VIP koncert jegyek... - mondtam magamban vigyorogva, miközben hazafelé mentem.


*** 1 hét múlva***

*Joana*

Reggel az ébresztőmre ébredtem volna, ha tudtam volna aludni. Elmentem lezuhanyozni, majd pont, amikor mentem vissza a szobámba csöngettek. Tudtam, hogy Ella lesz az, már ismerem.
- Sziaa! - nyitottam neki ajtót.
- Szia! - köszönt, majd húzott is fel a szobámba. - Segítened kell, nincs egy normális ruhám sem, amit felvehetnék! 
- Ella, nyugi, adok ruhát. Ülj le és pár perc múlva, hozom is. - mondtam, majd beálltam a szekrényem elé.
- Ne, ne azt, az nem jó! - nyafogott Ella. Persze, hogy nem ült le, ott állt mellettem, amíg én kutakodtam a szekrényben.
- Ella, nem vagy szomjas? Van a hűtőben narancslé is. - fordultam oda hozzá.
- Értettem, megyek is. Te is kérsz?
- Igen köszönöm. Mire feljössz, meg is lesz a tökéletes ruha neked. - mondtam, majd kiment a szobámból. Nagyon izgult, és ilyenkor fel van pörögve. Tudom, hogy valamivel mindig le kell foglalni, amikor ilyen, különben még mindig itt állna mellettem.
- Áh, ez az, ez tökéletes lesz. - mondtam magamban, majd leraktam az ágyamra.  
- Itt is vagyook! - hallottam Ella hangját a lépcső felől. - Meg van a ruha? – kérdezte, miközben odaadta a narancslével teli poharat. Válasz helyett, csak a mellettem lévő ruhára pillantottam.
- Úristen Joana, imádlak! - mondta, miközben megölelt, és elkezdett átöltözni.
Miközben öltözött, magamnak is elővettem a ruhát, amit fel fogok venni.
- Hogy festek?- jött oda hozzám Ella.
- Tökéletes. - mondtam, majd én is elkezdtem átöltözni.
Majd megcsináltam Ella sminkjét és haját, ő meg az enyémet. Ahhoz képest, hogy nagyon korán kezdtünk el készülődni, délután 5-kor, még a cipőmet kerestem. Majd fél hat körül elkészültünk.
- Minden megvan? - kérdeztem az ajtóban.
- Szerintem igen, indulhatunk. - mondta, majd elindultunk a koncert helyszínéhez. Sietnünk kellett, késésben voltunk.

 Ella ruhája:
  
 Joana ruhája:



1 megjegyzés: