2012. május 26., szombat


 Sziasztok, itt a 18. rész. Viszont mostantól, csak akkor hozom a következő részeket, ha kapok valami visszajelzést. Nem akartam semmi ilyet, de ha nem kapok semmi visszajelzést, akkor felesleges folytatnom a történetet... 
Remélem tetszeni fog ez a rész. 
                                                                       Jó olvasást. :)

18. rész: The plan

*Joana*

Fogalmam sem volt, hogy mi fog történni. Reménykedtem benne, hogy Ella kitalál valamit.
- Joana, nagyon gyorsnak kell lenned. Elterelem a figyelmüket, te meg elkezdesz futni az ajtó felé. – kezdte el suttogni a fülembe, majd az ajtó felé mutatott. - keresd meg a srácokat és hívd ide őket, biztonsági őrökkel együtt. – Látta rajtam, hogy teljesen lefagytam. – Gyerünk, menni fog! – bíztatott, majd felállt.
- Hova-hova? – szólt hozzá a férfi.
- Csak wc-re kell mennem. – mondta Ella. Én meg lassan felálltam, és elkezdtem lopakodni az ajtó felé.
- Na, nem, kibírod ezt a kis időt még. Te meg hova mész, állj csak meg! – vett észre a férfi, majd elindult felém. Elkezdtem futni, de egyre közelebb jött. Mikor kiértem az ajtón, támadt egy ötletem. Bebújtam az ajtó mögé. A férfi tovább futott, majd feladta, és visszament a másikhoz, aki Ellával volt. Vártam egy kicsit, majd kibújtam az ajtó mögül, és halkan elkezdtem futni a folyosón. Útközben beütöttem a lábam valamibe, de nem foglalkoztam vele. Fogalmam sem volt, hogy merre menjek. Majd az egyik ajtónál meghallottam Louis nevetését. Gondolkozás nélkül benyitottam, és megkönnyebbülés öntött el. Ott voltak bent, mind az öten. Ahogy beléptem, teljesen elkomorodtak.
- Jézusom Joana, mi történt, hol van Ella? – kérdezte Niall, miközben odajött hozzám. Én meg, csak megöleltem, és elöntött a megkönnyebbülés, biztonságban éreztem magam. Viszonylag hamar, de rájöttem, hogy Ella, még mindig ott van azokkal.
- Ella, két férfi bejött és azt mondták, hogy a fürtöskének kell átadniuk valamit. Téged keresnek Harry, de semmit nem mondtak, hogy pontosan miért. – nyögtem ki nagy nehezen. Láttam Harryn, hogy ideges lesz, de nem csak ő, hanem a többiek is.
- Hol van Paul?- kérdezte Liam. – Megyek, megkeresem őket, biztos Tommal van. Addig várjatok itt. Hallod Hazza, ITT várjatok! – mondta Harrynek kihangsúlyozva az itt szót, majd elment.
- Niall, kik ezek? – kérdeztem.
- Majd mindent elmondok, ha ennek vége. – mondta, és szorosan megölelt. – Jól vagy? – kérdezte. Én csak bólintottam egyet.
- Én nem várok tovább, Ella ott van velük. – mondta Harry, majd elindult az ajtó felé.
- Te teljesen bolond vagy? Ismered, hogy milyen elvetemült állatokat bérel fel! - állította meg Louis. Harry nem foglalkozott vele, kikerülte, és kiment az ajtón. Louis, és Zayn, meg utána rohantak.

*Ella*

Visszaültem a földre, és vártam. Az egyik férfi kiment, a másik, akit elvileg Marcusnak hívnak, itt maradt velem.
- Jó kis terv, jó kis terv. – szólalt meg. – Csak arra nem gondoltatok, hogy megkönnyítitek a dolgunkat. Mi, csak fürtöskének akarunk átadni egy üzenetet, de tudtuk, hogy, ha tudja, hogy itt vagyunk, nem jön ide hozzánk, viszont így...
- Mit akarnak tőle? Milyen üzenet? – kérdeztem.
- Nocsak, milyen kíváncsi lett valaki. Félted a kis kedvencedet mi? – jött oda hozzám, majd a karomnál fogva felhúzott. Az arcom tíz centire volt az övétől, azt hittem megfulladok, olyan büdös volt a lehelete. Egyszer, csak Harry jelent meg az ajtóban. Halkan közeledett felénk. Marcus, pont nem látta, mert háttal állt neki.
- Most azonnal engedd el. – mondta dühösen Harry. Majd a férfi elengedett, és megfordult.
- Na, mi van fürtöske? Végre idejöttél? Tudod jól, hogy mit akarok. Csak egy üzenetet kell átadnom.
- Tudom. Viszont, most eltúloztátok.
- Igen? Hát, nem hiszem. Nézd meg semmi bántódása nincsen neki. – húzott magához.
- Engedd el! Most! Vagy megbánod! – fenyegette Harry. A másik férfi közben, meg már közeledett felénk. Marcus, még mindig nem engedett el.
- Hát, jó, én szóltam. – mondta Harry, majd behúzott Marcusnak, aki a földön kötött ki. Hallottam Lou, és Zayn hangját, az ajtó felől jöttek, Paullal, és egy másik biztonsági őrrel. A másik férfi megfordult, és elszaladt. Marcus, még mindig a földön volt. Odaszaladtam Harryhez, és megöleltem.
- Ella, annyira sajnálom. – csak ennyit mondott, majd szorosan megölelt.

2 megjegyzés:

  1. Én Imááádom!!!
    Bocsi, hogy eddig nem írtam csak nem tudtam...!
    Sorry:)
    Na de imáádom és folytasd csak mert virtuálisan leütlek;) <3

    VálaszTörlés
  2. Folytatást!!!!
    Személy szerint kedvenc blogom:)
    Szóval folytasd!!:$♥

    VálaszTörlés