2012. augusztus 17., péntek


  Sziasztok! Itt a következő rész, ami abban különbözik a többitől, hogy nem egyedül, hanem az egyik barátnőmmel, Kittivel írtam. Most kicsit hosszabb lett ez a rész, remélem nem baj. ;)
                                                                              Jó olvasást. :)

  
 38. rész: I have the best friends in the world...

*Ella*

   Ahogy megfordultam, gyönyörű zöld szempárral kerültem szembe.
    - Istenem, Harry, te mit keresel itt? – mondtam miközben, szorosan megöleltem.
    - Hogy bocsánatot kérjek ezért az egészért. Egy barom vagyok. Nem kellett volna belemennem...
   - Te csak véget akartál vetni ennek. Csak jót akartál! Sajnálom, hogy nem vettem fel a telefont. Sajnálom hogy... -mondtam, de nem tudtam folytatni, mert megcsókolt. Akkor jöttem rá teljesen, hogy mennyire hiányzott. 
   - Gyere. – fogta meg a kezem, és az asztal felé indult. – Foglaljon helyet hölgyem. – mondta azzal a Harry-s mosolyával, és kihúzta a széket, hogy le tudjak ülni.
   - Köszönöm, uram. – mondtam, de a végén elnevettem magam. Majd lépteket hallottam a hátam mögül. Hátra néztem, és nem hittem a szememnek.
   - Jézusom, ti mit... Úristen... Ezt mind ti csináltátok? – mondtam ki nagy nehezen. Alig bírtam megszólalni, annyira meglepődtem. Mindannyian itt voltak.
   - Üdvözlöm hölgyem a One Direction éttermében. Annak híján, hogy nem vagyunk olyan nagy konyhatündérek... – mondta Louis, és a tál ételre nézett, ami a kezében volt. A tálban Nando’s- ból volt mindenféle étel. Akaratlanul is elnevettem magam. Az asztal közepére lerakta a tálat, és már ment is el. Majd hirtelen valaki oldalba bökött. Joana volt az... Fülig érő szájjal töltötte meg a poharunkat. Mikor kész volt odalépett Niall-hez, majd megölelték és megcsókolták egymást. Kézen fogva sétáltak el a vízpart irányába. Joana hátrafordult, és vigyorogva rám kacsintott. Én is visszavigyorogtam rá. Olyan jó volt nézni őket, ahogyan elsétálnak. Majd észrevettem, ahogy Zayn, Louis és Liam gyertyákkal kezdenek kardozni, majd amikor Louis megdobta őket valami kajával a Nando’s-ból, elkezdték őt üldözni. –Na állj csak meg Lou,azt hiszed ezt, ilyen könnyen megúszod? - Remélem nem lesz bajuk. Imádom ezeket az őrülteket. Annyira kedves volt mindenki, hogy megszervezték ezt nekünk. Nekem vannak a világon a legjobb barátaim. Örömkönnyek kezdtek a szemembe szökni.
  - Mi a baj Ella, nem tetszik a hely? – kérdezte Harry, amikor észrevette a könnyeket a szememben
  - Dehogy is, annyira hihetetlen ez az egész! Képesek voltatok idejönni Londonból csak miattunk? Amúgy ma nem lenne este egy koncertetek?
   - Dél körül tudtuk meg, hogy technikai okok miatt elhalasztják az esti koncertet. Amikor ezt megtudtam azonnal elindultunk a fiúkkal, és közben Niall felhívta Joanat, hogy elmagyarázza neki a helyzetet. - mondta Harry
   Ahogy ettünk rengeteg dologról beszéltünk még, úgy éreztem, hogy az egészet csak álmodom, de ez nem álom, ez a valóság. Evés közben továbbra sem tudtam betelni a gyönyörű dekorációval. Nem hiszem el, hogy ezt nekünk csinálták. 
    - Ella? – nézett rám furcsán Harry.
    - Tessék? Mondtál valamit? Ne haragudj, elkalandoztam.
   - Csak annyit, hogy egy hatalmas bogár van a fejeden. – mondta Harry vállat vonva.
   - Mi? Segíts már! Szedd már le! - annyira meglepődtem, hogy nagy hadonászásomban leestem a székről. Harry nevetve odajött hozzám, majd nagy nehezen, de levette a fejemről a bogarat. Tényleg egy nagy zöld bogár volt.
   Harry felállt és segített nekem is felállni. Elpirulva néztem rá, mire elnevette magát.
  - Szabad egy táncra? – én csak bólintottam egyet. Akkor vettem észre, hogy egy halk zene alapból szólt, egész végig. Kezemet a nyaka köré kulcsoltam, ő meg megfogta a derekam. Így kezdtünk el táncolni. Bár én inkább csak lépegetésnek mondanám, de mindegy... Egymás szemébe néztünk, és mindketten csak mosolyogtunk.
    - Gyönyörű vagy.
   - Te sem panaszkodhatsz. - mondtam. Éreztem, hogy elpirulok, és lenéztem a földre.
  - Úgy is tudom, hogy elpirultál... – mondta. - Szeretem, amikor elpirulsz. - érintette meg a kezével az államat, hogy a szemébe nézzek. És itt jött el az a pillanat, amikor nem bírtam tovább. Úgy csókoltam meg, mint még soha. Hajába túrtam, miközben ő meg a hátamat simogatta. Éreztem, hogy a keze egyre lejjebb megy, majd a fenekem állapodik meg. Akaratlanul is belemosolyogtam a csókba. Végül levegőhiány miatt, muszáj volt szétválnunk...
  A zene gyorsabbra váltott, én meg elkezdtem
    táncolni. Harry egy ideig csak nézett, majd
   csatlakozott hozzám. Eszembe jutott egy videó, amit még régebben láttam róla, és akaratlanul is elnevettem magam. Nos igen, úgy néz ki a valóságban sem más a helyzet.
   - Áááh, szóval, így állunk!! - jött közelebb, majd
   mikor már csak pár centi volt köztünk folytatta. – Rajtam nevettél? – kérdezte, de én nem válaszoltam semmit. – Jól van... Hallgatás beleegyezés! – mondta, és még jobban közelebb jött. Testünk összeért, ajkunkat pedig maximum egy centi választotta el, mikor hirtelen felkapott, és szaladni kezdett velem a tó felé. Meglepődéstől, hirtelen meg sem tudtam szólalni, majd mikor rájöttem, mi történik, kiabálni kezdtem.
   - Harry, tegyél le!! Hallod?! Oké, bevallom... Rajtad nevettem, de most már tegyél le, kérlek!!
    - Tudod, pár másodpercen belül vizes lehetnél.
   - De te azt nem fogod megtenni, Harold! - mondtam, de mivel nem válaszolt semmit, kicsit elbizonytalanodtam. -Ugye?
    - Hát, te abban ne legyél olyan biztos. – mondta, majd éreztem, hogy borulunk. – Jézusom, jól vagy? – kérdezte ijedten, miután földet értünk.
    - Jól vagyok. Bár egy kicsit nehéz vagy. – nevettem, ő meg legurult rólam. – Harry! Csak egy kérdés... – mondtam, ő meg érdeklődve nézett rám. – Ha nem lettél volna olyan béna, hogy elesel, vizesen végeztem volna?
   - Nem tudom... Még gondolkoztam rajta, hogy bedobjalak-e vagy nem, de... Hé! Nem voltam béna, csak útban volt az a kő!!
  Jót nevettem, rajta, ahogy egy kicsi idő után leesik neki, mit mondtam.
    - Tudod, te ezeket még visszakapod valamikor! – hajolt felém.
  - Alig várom. - mondtam még mindig nevetve. Elmosolyodott és felállt, majd segített nekem is felállni.
   Megfogtam a kezét, és elindultam a kis tó partja felé. Leültünk a fűbe, odabújtam hozzá, ő meg átölelt. Így néztük a csillagokat. Azt szerettem volna, hogy megálljon az idő,és ez a pillanat örökké tartson!Nem akartam hogy elengedjen soha többé!
  - Hé, nézd Ella, egy hullócsillag! – mondta Harry a csillag felé mutatva – Kívánj valamit!
  Becsuktam a szemem, és minden erőmmel azt kívántam, hogy a szerelmünk örökké tartson,és hogy soha ne veszítsem el őt.
    - Kívántál?- kérdezte Harry.
    - Igen. Te is?
  - Igen, hogy amott Louis ne kapjon tüdőgyulladást a jéghideg vízben,azt hiszem nem járt jól,hogy kajacsatára használta Liam kedvenc csokiját, ami végül a vízben landolt, mert így ő is ment utána. Te mit kívántál?
   - Nem árulhatom el, különben nem válik valóra. – mondtam őszintén Harry szemébe nézve, mindig elveszem a csodálatos zöld szemeiben.
   Azt hiszem kitalálta a kívánságomat, ugyanis odahajolt hozzám, és hosszan megcsókolt.

2 megjegyzés: